Komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius kiek anksčiau BNS sakė manantis, kad Kelių transporto kodekso pataisos bus priimtos Seimo pavasario sesijoje.
Pasak jo, kai kurias šios rinkos problemas, pavyzdžiui, traukinių maršrutų iš Vilniaus oro uosto į Kauną vakarais ar per pandemiją dingusių vietinių autobusų maršrutų, Vyriausybė galėjo spręsti ir be reformos ar teismų įsipareigojimo.
K.Starkevičiaus teigimu, pertvarka siekiama didesnės geležinkelių ir autobusų maršrutų integracijos.
Siūlymo autoriai sako, kad pertvarkius tolimąjį susisiekimą autobusais padidės konkurencija rinkoje, kurios pasigedo Konkurencijos taryba, tuo metu kai kurie verslo atstovai tikina, kad pertvarka sugriaus gerai veikiantį tinklą. Taip pat kritikuojama idėja derinti su traukinių ir autobusų tvarkaraščius.
Per pataisų pristatymą Seime ir opozicijai, ir valdantiesiems priklausantys parlamentarai piktinosi, kad planuojami reikalavimai autobusų stotims per dideli, todėl jų kai kuriuose miestuose gali nebelikti, o kelionės pabrangti.
Kelių transporto kodekso pataisos Seimui pateiktos lapkritį, jas ketinta apsvarstyti ir priimti skubiai, bet dėl pataisų gausos svarstymai įstrigo ir jos nebuvo priimtos iki Kalėdų.
Dabar Lietuvoje yra 260 tolimojo susisiekimo autobusais maršrutų.