Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Šiauliai su Krašto apsaugos ministerija sutarė dėl turto nuomos oro uoste

Šiaulių savivaldybė ir Krašto apsaugos ministerija sutarė dėl kelių angarų nuomos, taip pat dėl leidimo civiliniam oro uostui naudotis dalimi karinės infrastruktūros. Tai patvirtino krašto apsaugos ministras Juozas Olekas ir miesto meras Artūras Visockas. Susitarimas pasiektas po kelis mėnesius trukusio susirašinėjimo.
Šiaulių oro uostas
Šiaulių oro uostas / Alvydo Januševičiaus nuotr

„Sutarėme, kad leidžiama jiems naudotis peronu, oro uostu, kad jie gali vystyti veiklą, tik reikia vadovautis šių dienų įstatymais. Mes negalime perono perduoti, nes jis mums reikalingas, bet jį sutvarkysime iki reikiamos kondicijos, kad jie galėtų naudotis ir ateityje“, – BNS sakė ministras.

Anot jo, iki šiol beveik dešimtmetį pagal panaudą civilinio oro uosto naudotas turtas, pasikeitus įstatymams gali būti tik nuomojamas.

„Kariuomenė mums išnuomos keturis angarus, nors buvo pasisakiusi, kad nebenuomos, už sąlyginai nebrangią kainą. Todėl atsiranda galimybė tęsti veiklą, Taip pat kariuomenė tvarkys peroną savo lėšomis, nors prieš tai buvo pasakiusi, kad nei nuomos, nei tvarkys“, – BNS sakė Šiaulių meras A.Visockas.

Šiaulių oro uostas aptarnauja krovininius orlaivius, taip pat aptarnauja dalį kariškių civilinių orlaivių.

Jis pabrėžė, kad savivaldybės įmonės valdomas civilinis oro uostas nėra joks trukdis kariškiams.

„Atvirkščiai, tai yra milžiniška pagalba per priimančiosios šalies paramą, kai kažkas priima lėktuvus, kai tam atsiranda poreikis kariuomenei. Tai šis civilinis oro uostas yra 24 valandas veikianti priimančiosios šalies parama, kuri kariškiams nieko nekainuoja“, – dėstė meras.

Šiaulių oro uosto direktorius Andrius Daujotas BNS informavo, kad sutartis su kariškiais dėl keturių angarų nuomos šiuo metu dar rengiama, jis taip pat užsimena, jog galimybe dirbti su oro uostu intensyviai domisi investuotojai – lietuviško kapitalo įmonė „Aviacijos partnerystė“.

„Jau mes ir savivaldybėje pristatėme investuotojus – šiandien dirbame jų klausimais dėl galimybės jiems ateiti pas mus. Reikia pirmiausia išsiaiškinti, ko jiems reikia, tada susiderinti, ką mes iš to gausime. Yra visi kiti techniniai klausimai, kuriuos parengus tik galės ateiti kažkoks investuotojas“, – sakė jis.

Pasak A.Daujoto, investuotojai norėtų išsinuomoti dalį teritorijos oro uoste, pasistatyti angarą, kuriame vykdytų lėktuvų techninę priežiūrą. Pasak A.Daujoto, tokia galimybė oro uostui atsirado, kai kariuomenei priklausantis 26 hektarų sklypas neseniai buvo registruotas kaip civilinis oro uostas. Šiaulių oro uostas aptarnauja krovininius orlaivius, taip pat aptarnauja dalį kariškių civilinių orlaivių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos