Naujoji apdaila liudija oro linijų bendrovės įsipareigojimą siekti tvarumo ir kartu puoselėja ikonines jos prekės ženklo spalvas. Vaizduojami susipynę lapai, apjuosiantys lėktuvo fiuzeliažą klasikiniais rausvais ir mėlynais prekės ženklo atspalviais su žalia spalva – taip sukuriamas dinamiškas raštas. Tokia spalvų ir vaizdų integracija pabrėžia sąmoningą bendrovės požiūrį į ekologiją.
„Mane įkvėpė „Wizz Air“ logotipas, kuriame lėktuvas vaizduojamas kaip lapo gysla. Todėl ir likau prie pagrindinio lapo motyvo, galvojau apie subtilias smulkias linijas su vis augančiais lapais ir apie „Wizz Air“ firminę spalvinę gamą – rožinę ir mėlyną, kurios susilieja. Sugalvojau subtilų, elegantišką motyvą – lapai ir pynės, besisukantys aplink lėktuvo fiuzeliažą, kuris atkartoja mano mėgstamą šiuolaikinį stilių – art nouveau“, – komentuoja É.Kerényi.
Šiemet „Wizz Air“ paminėjo 20-ąsias veiklos metines ir nuo pirmojo skrydžio 2004 m. gegužės 19 d., vykusio tarp Katovicų (Lenkija) ir Londono (Jungtinė Karalystė), labai išaugo. Turėdama platų 800 maršrutų tinklą beveik 200 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Centrinėje Azijoje ir Afrikoje, oro bendrovė iki šiol skraidino beveik 400 mln. keleivių.
„Džiaugiamės galėdami tęsti partnerystę su „Airbus“, leidžiančią mums pasiekti tikslą iki 2030 m. turėti 500 orlaivių“, – sako „Wizz Air“ vyriausiasis korporatyvinių reikalų direktorius Owainas Jonesas.
„Wizz Air“ ilgalaikės plėtros ir tvarumo strategijos pagrindas – „Airbus A321neo“ lėktuvų parko atnaujinimas. Šiame orlaivyje įdiegtos naujausios aviacijos technologijos ir jis labai naudingas aplinkai: beveik 50 proc. mažesnis triukšmo poveikis, 20 proc. mažesnės degalų sąnaudos ir 50 proc. mažesnis azoto oksidų išmetimas, palyginti su ankstesniu modeliu. Dabar žemų sąnaudų skrydžių bendrovės orlaivių parką sudaro 220 orlaivių, iš kurių daugiau kaip 60 proc. yra su „neo“ technologija.
„Labai džiaugiamės galėdami į savo orlaivių parką įtraukti šį unikalų mūsų 20 metų istorijos ir tvarumo pasiekimų simbolį. Nuolat atnaujiname savo technologijas, įgyvendiname daugybę iniciatyvų, didinančių mūsų veiklos efektyvumą, ir daug investuojame į tvarius aviacinius degalus. Neseniai atliktos 5 mln. svarų sterlingų (apie 5,7 mln. eurų) investicijos į perspektyvų tvarių aviacijos degalų gamintoją „Firefly“ yra mūsų vidutinės trukmės strategijos, kuria siekiame dar labiau sumažinti išmetamo CO2 kiekį, dalis.
Iki 2030 m. siekiame 10 proc. savo skrydžių vykdyti naudodami tvarius aviacinius degalus. Vis dėlto, norint pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį, svarbiausia – pramonės bendradarbiavimas ir strateginės investicijos į mažo anglies dioksido kiekio technologijas, kurias remia vyriausybės ir politikos formuotojai, priimdami reikiamus teisės aktus ir taikydami reikšmingas paskatas. Siekdami grynojo nulinio išmetamųjų teršalų kiekio, sutelkiame jėgas su visais aviacijos ekosistemos partneriais“, – pabrėžia Yvonne Moynihan, „Wizz Air“ korporatyvinių reikalų ir ESG vadovė.