„Vitras-S“ įsipareigojo už 1,975 mln. eurų atnaujinti 51-ame linijos kilometre esančią geležinkelio infrastruktūros dalį, nutiesti maždaug kilometro ilgio geležinkelio atkarpą, įrengti elektros, ryšių, signalizacijos, eismo valdymo sistemas. Sutartį „Vitras-S“ pasirašė po to, kai jai neprieštaravo Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos komisija.
Specialiu Vyriausybės nutarimu numatyta, kad geležinkelio kelio tiesimo ir įrengimo darbus finansuos Krašto apsaugos ministerija (KAM), o geležinkelio pervažos rekonstrukcijos darbus lygiomis dalimis finansuos KAM ir „Lietuvos geležinkeliai“.
„Šis laimėjimas mums reikšmingas kaip dar vienas įrodymas, kad „Vitras-S“ turi pakankamai kompetencijų ir resursų kompleksiniams geležinkelio infrastruktūros projektams įgyvendinti. Tiek šis, tiek anksčiau laimėtas Rengės ruožo atstatymo projektai yra techniškai sudėtingi iššūkiai, kuriems esame pasirengę“, - pažymėjo „Vitras-S“ valdybos pirmininkas Vaidotas Balynas.
„Vitras-S“ „Mažeikiai – Lietuvos valstybės siena su Latvija“ geležinkelio ruožo atstatymo konkursą laimėjo
šių metų kovą. Projektą, kurio vertė viršija 11,3 mln. eurų, numatoma užbaigti iki 2020 metų gegužės pabaigos.
„Vitras-S“ priklauso nuo 1991 metų veikiančios Estijos įmonių grupės „Skinest“ įmonei „Skinest Rail“ ir teikia kompleksinius sprendimus geležinkelių transporto sektoriui Baltijos šalyse, Suomijoje, Lenkijoje, Kroatijoje, Ukrainoje, Rusijoje, Kazachstane, Azerbaidžane ir Gruzijoje. Lietuvoje „Skinest“ taip pat valdo antrinę įmonę „Skinest Baltija“, biokuro įmonę „Gretvita“ ir automobilių prekybos bendrovę BRC.