„Lietuvoje pamažu prigyja užsienio šalių praktika, kad nuosavas automobilis mieste – prabanga, o ne būtinybė, todėl sostinėje kviečiančių taksi kasdienėms reikmėms daugėja. Pastebėjome, kad per pastaruosius metus vilniečių prioritetai pasikeitė: kaip įprasta pasaulio didmiesčiuose, jiems svarbus tapo ne tik taksi punktualumas, bet ir suteikiamas komfortas, – sako V. Reisas.
Šiuo metu didžiąją „Smart Taxi“ automobilių parko dalį sudaro benzininiai „Toyota Verso“ ir hibridiniai „Toyota Prius“ automobiliai, bet nuo balandžio vidurio „Smart taxi“ autoparką papildys penki nauji verslo klasės sedanai „Toyota Corolla“ ir du „Toyota Verso“ automobiliai, kuriuos dėl talpių bagažinių pamėgo į oro uostą vykstantys keleiviai.
Pasak V. Reiso, naujų „Smart taxi“ automobilių komplektacijoje dėl vairuotojų ir keleivių saugumo yra numatytos galinio vaizdo stebėjimo kameros, kurios filmuos tai, kas vyksta gatvėje už taksi automobilio bei padės vairuotojui saugiau manevruoti atbuline eiga. Keleivių patogumui taksi įrengti kortelių skaitytuvai bei belaidis interneto ryšys. Naujieji automobiliai testuose yra įvertinti penkiomis nepriklausomos automobilių saugumo bandymų organizacijos „Euro NCAP“ žvaigždutėmis už saugumą keliuose.
Norintiems įsidarbinti taksi vairuotojais reikės išmanyti istoriją.
Iki balandžio vidurio bendrovė planuoja didinti ir darbuotojų skaičių: pasamdžius 30 naujų vairuotojų, įmonėje bus daugiau nei 100 darbuotojų.
„Norint įsidarbinti mūsų įmonės taksi vairuotoju, prireiks ne tik Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (VPPAR) įgyto kvalifikacinio atestato, taisyklingos lietuvių kalbos ar pagrindinių užsienio kalbos gebėjimų, bet ir neblogų istorinių žinių apie miesto kultūrinius objektus ar Lietuvos istoriją. Taip siekiame sukurti kuo efektyvesnį vairuotojo bendravimą su keleiviu bei suteikiame galimybę šalies svečiams taksi automobilyje jaustis tarsi turistiniame ture“, – sako „Smart taxi“ vadovas.