VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė rangos darbų sutartį su konkursą laimėjusiomis, pagal jungtinės veiklos sutartį veikiančiomis Latvijos įmonėmis SIA „Baltijas jūras geologijas centrs“ ir AB „BMGS“.
„Kadangi krantinė yra prastos būklės, ją būtina rekonstruoti siekiant užtikrinti saugų keltų švartavimą ir keleivių aptarnavimą. Artėja vasara ir keleivių, besikeliančių į Smiltynę, srautas išaugs, tad noriu atkreipti dėmesį, kad rekonstrukcija keltų darbo nesutrikdys. Yra numatyta, kad darbai bus organizuojami ir vykdomi taip, kad būtų užtikrintas nepertraukiamas AB Smiltynės perkėlos keltų darbas šiaurinėje krantinės dalyje vasaros sezono metu“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Kad nebūtų trikdomas keltų darbas, rekonstrukcija vyks etapais. Iš viso bus rekonstruota apie 130 m ilgio krantinė, įrengti slipai, atmušai bei švartavimo stulpai. Rekonstravus krantinę, bus įrengtos dangos. Pagal rangos darbų sutartį numatyta prie krantinės išgilinti iki 5,5 m. Šiuo metu gylis čia siekia apie 3 m. Krantinės rekonstravimo ir akvatorijos prie krantinės gilinimo darbai nebus vykdomi vienu metu, o atliekami paeiliui ir tik tam tikrą laiką.
Rekonstravus krantinę, prie jos vienu metu bus galima švartuoti du skirtingų parametrų laivus.
Pagal rangos sutartį numatyta, kad rekonstrukcija truks apie pusantrų metų. Darbų vertė – 1,9 mln. Eur (įskaitant PVM).
„Džiaugiamės bendru projektu su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Rekonstravus krantinę atsiras geresnės sąlygos švartuotis laivams, o keltų rampoms įrengus naujas nuovažas, įguloms bus paprasčiau dirbti, keleiviams – lengviau patekti į keltą. AB Smiltynės perkėla krantinėje įrengs naują apšvietimą, elektroninę informacinę sistemą, pastatys suolus. Vaizdo ekranuose bus transliuojamas keltų grafikas, naujausi pakeitimai, aktuali informacija“, – sako Mindaugas Čiakas, AB Smiltynės perkėla generalinis direktorius. Anot jo, ateityje planuojama pastatyti lengvų konstrukcijų keleivių paviljoną.
Remiantis statistika, per metus šia infrastruktūra pasinaudoja daugiau nei 1 mln. keleivių, keltai prišvartuojami daugiau nei 8 tūkst. kartų.