Įmonė planuoja, kad nauja stotis turėtų veikti 2025 metais, sako Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Mindaugas Čiakas.
„Manome, kad per dvejus metus turėtų pastatas atsirasti. Lapkričio 25 dieną bus akcininkų susirinkimas, kuris turėtų projektui pritarti, tada skelbiame rangos darbų konkursą, jis gali užtrukti iki pusės metų, o tada – statybos pusantrų metų. Preliminariai taip manome“, – BNS sakė M.Čiakas.
Nuo 2020-ųjų sausio šias statybas planuojanti bendrovė šią savaitę paskelbė rinkos konsultaciją ir nori išsiaiškinti būsimų darbų kainą, techninio projekto sąlygas bei kitus klausimus. Rinkos dalyvių pastabų laukiama iki gruodžio pradžios.
Bendrovė yra apskaičiavusi orientacinę statybų kainą, tačiau jos iki konkurso neviešina. Vadovo teigimu, sąmatoje dėl galimo pabrangimo numatytas rezervas, tačiau išlieka tikimybė, jog vertę teks koreguoti.
„Mes orientuojamės į skaičiuojamąją kainą, kuri padaryta, berods, birželio mėnesį, aišku, jos skelbti nenorime prieš pirkimą. Jeigu užtruktų konkursas, perskaičiuotume ją. Sekame rinką, esame numatę 10 proc. rezervą, jeigu koks nors pakilimas bus. Gali būti, kad atplėšę vokus matysime, jog reikia kažką koreguoti. Sunku prognozuoti dėl statybinių medžiagų kainų, šiandien statybininkai sako, kad jos stabilizavosi, o plieno ir cemento net pakrito“, – kalbėjo Smiltynės perkėlos generalinis direktorius.
Uostamiestyje Nemuno gatvėje planuojamas naujas pastatas bus keturių aukštų, 2 tūkst. kvadratinių metrų ploto, jame, be keleivių stoties, bus administracija ir keltų aptarnavimo patalpos.
Jis bus statomas dabartinio pastato vietoje – šis bus nugriautas, o administracija laikinai įsikurs nuomojamose patalpose.
„Šitas bus nugriautas, administracija nuomosis patalpas kažkur mieste, dalis kažkokia liks, dispečerinė, klientų aptarnavimas, jiems bus nuomojami darbo konteineriai“, – kalbėjo M.Čiakas.
Anot jo, jeigu planas nesikeis, statybos pradžia sutaps su vasaros sezono pradžia, tačiau darbai neturėtų trukdyti padidėjusiam keleivių srautui, nes tam pasiruošta iš anksto.
„Yra viskas taip suorganizuota, dėl to mes pirma sutvarkėme teritoriją, kad automobiliai galėtų lengvai patekti į keltų krovos zoną, o šalia jos vyks statybos, tai darbai neturėtų apsunkinti“, – BNS sakė M.Čiakas.
Smiltynės perkėla 2021 metais perkėlė 710 tūkst. transporto priemonių, o keleivių ir dviratininkų skaičius siekė daugiau kaip 2,7 milijono.