Bendrovės vadovas Vaidotas Šileika sako, kad kartą per savaitę kursuojantys keltai vienu metu gali pervežti konteinerius, ro-ro krovinius bei šaldytą produkciją.
„Krovinį atgabenęs laivas yra ypatingas, nes krovinius vienu metu gali transportuoti trimis būdais: konteineriais, ro – ro bei sufasuotus ant palečių šaldytus krovinius. Tai nėra įprasta laivų specifikacija, dažniausiai laivai gabena krovinius vienu ar dviem būdais“, – pranešime teigė V.Šileika.
Anot jo, įprastai krovinį atgabenę tokie keltai išvyksta tušti, todėl tikimasi, kad bendradarbiavimas su „Smyril Line“ padidins per terminalą eksportuojamų krovinių srautą.
Klaipėdos terminalo įmonių grupei priklausanti KKT įmonė valdo du specializuotus krovos terminalus, kuriuose perkraunami konteineriuose ir puspriekabėse gabenami birūs, pakuoti, šaldyti ir skysti kroviniai. Bendrovė per metus gali aptarnauti daugiau nei tūkstantį laivų ir perkrauti iki 7,5 mln. tonų krovinių.
Pernai sausį-lapkritį bendrovė perkrovė 803 tūkst. tonų generalinių krovinių, arba 23 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2021 metais.