Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Socialiai atsakingo verslo pavyzdys: kovojant su pandemija siūlo automobiliais naudotis neatlygintinai

Užklupusi pandemija gerokai supurtė visų mūsų gyvenimus ir atskleidė tikrąsias vertybes. Kol vieni uždarbiauja dešimteriopa kaina perpardavinėdami medicinines kaukes, kiti aukoja pinigus, kad nupirktų jų stokojantiems medikams. Prie socialinių akcijų jungiasi ir automobilių nuomos bendrovė „Litcarrent“, siūlydama savo automobiliais naudotis neatlygintinai medikams ir kitoms su koronavirusu kovojančioms valstybinėms institucijoms, kurioms šiuo metu gali trūkti transporto.
Automobiliai
Automobiliai / 123RF.com nuotr.

„Šiomis dienomis Lietuvą, kaip ir visą pasaulį, užklupę sunkumai ragina susitelkti, nes tik kartu būdami galime juos įveikti. Pamanėme, kad mūsų turimi resursai galėtų būti naudingi kovai su pandemija, todėl siūlome atsiliepti medikus, savivaldybes ir kitas valstybines institucijas, kurioms dabar galbūt trūksta transporto. Suteiksime jį neatlygintinai“, – sakė automobilių nuomos bendrovės „Litcarrent“ Generalinis direktorius Egidijus Kalinauskas.

Apie savo pasiūlymą įmonė jau informavo Sveikatos Apsaugos ministeriją bei miestų savivaldybes.

Didžiuosiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Marijampolėje ir Palangoje veikianti įmonė siūlo švarius ir nuolat dezinfekuojamus automobilius be jokių papildomų žmogiškų kontaktų. 80-ies automobilių parke – nauji ir patikimi „Toyota“ – nuo kompaktiško „Yaris“ iki visureigių „Raw4“ ir „Renault“ mikroautobusai.

Pandemija paskatino greičiau įdiegti bekontaktę sistemą

Pastarosiomis dienomis iš naujo įvertinome ir higienos bei žmogiškųjų kontaktų reikšmę. Atsižvelgdama į situaciją, automobilius trumpalaikei ir ilgalaikei nuomai siūlanti bendrovė „Litcarrent“ šį iššūkį sutiko pristatydama bekontaktį išdezinfekuotų automobilių pristatymą.

„Automobilius pilnai išvalydavome po kiekvienos nuomos ir anksčiau, dabar pasikeitė tik priemonės, nes juos ir dezinfekuojame. Bekontakčio automobilio atidavimo klientui sistema jau buvo pakeliui, tad reaguodami į poreikį darbus paspartinome“, – dalinasi „Litcarrent“ projektų vadovas Darius Vitas.

„Įdiegus naująją sistemą žmogui reikia tik prieiti prie automobilio ir telefonu mums pranešti, kad jį atrakintume. Automobilį pristatęs mūsų darbuotojas jį dar papildomai dezinfekuoja, tad galime būti tikri, kad jame nelieka ne tik kitų žmonių paliktų daiktų, bet ir virusų“, – sako „Litcarrent“ atstovas.

Karantinuojami ir automobiliai

Dariaus Vito teigimu, kruopšti automobilio priežiūra ir ypatingas dėmesys švarai visada buvo viena iš įmonės vertybių. Akistatoje su naująja epidemija tai tapo gyvybiškai svarbu, norint apsaugoti ir klientus, ir darbuotojus.

„Po kiekvienos nuomos mūsų darbuotojai, naudodami visas būtinas apsisaugojimo priemones – respiratorius bei vienkartines pirštines, pasiima automobilį ir nuvaro į mūsų švaros centrą, kur jis dezinfekuojamas visomis reikiamomis priemonėmis. Taip automobilis paruošiamas kitai nuomai ir kai atsiranda klientas, pristatome automobilį į reikiamą vietą. Ten dar sykį perpurškiamas dezinfekciniais skysčiais, nuvalomi raktai, sėdynės ir paliekama klientui“, – pasakoja projektų vadovas.

Priimant automobilį taip pat pirmiausiai kruopščiai dezinfekuojamos kontaktinės vietos – vairas, pavarų perjungimo svirtis, posūkių perjungimo rankenėlės. Jeigu klientai automobilį grąžina į įmonės aikštelę, prašoma palikti jį atvirais langais. Automobilis karantinuojamas 12 valandų ir tik tada į jį lipa darbuotojas.

„Vienas automobilio išvalymas mums kainuoja apie 12 Eurų, tačiau švara ir sveikata svarbiausia, todėl niekada net nekilo klausimų, kad gal to nevertėtų daryti“, – tikina D.Vitas.

Norintiems automobilius nuomotis šiuo metu suteikiamos ypač palankios sąlygos. Jie nuomojami be užstato, kas yra didelis privalumas, nes nešaldomi kliento pinigai. Be to, įmonė dovanoja kuro baką, jei nuoma ilgesnė nei 10 parų, tad žmogus gali grąžinti automobilį, nesirūpindamas kuro papildymu.

„Norėdami klientą išlaisvinti nuo bet kokių rūpesčių, automobilį pristatome iki pat namų durų. Tad nereikia sukti galvos, kaip jį pasiimti – važiuoti viešuoju transportu ar prašyti draugo – užtenka paskambinti ir pasakyti, kur reikalingas automobilis. Lygiai taip pat po nuomos – atvažiuojame pasiimti, kad klientas negaištų laiko ir nepatirtų nepatogumų“, – vardija privalumus D.Vitas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos