Dėl didžiausio Bulgarijos oro uosto valdymo konkuravo dar keturios konkurso dalyvės – Prancūzijos „Aeroports de Paris“ vadovaujama grupė, „Manchester Airports“ grupė, Danijos Kopenhagos oro uostas, taip pat Vokietijos „Fraport“.
Bulgarijos transporto ministras Rozenas Želiazkovas pareiškė, kad konkurso komitetas pasirinko Miuncheno oro uostą bei Paryžiuje įsikūrusį infrastruktūros investicinį fondą „Meridiam“.
Jų pasiūlymas pagrįstas koncesijos mokesčiu, kurį sudarys 32 proc. visų pajamų arba ne mažiau kaip 24,5 mln. eurų per metus su išankstine 281 mln. eurų investicija. Iš viso investicijos sieks 608 mln. eurų.
Naujoji oro uosto valdytoja planuoja per artimiausius 10 metų pastatyti naują terminalą ir iki 2050 metų padidinti keleivių skaičių iki 23 milijonų.
Šiuo metu iš ir į vienintelį Sofijos oro uostą skrydžius atlieka 35 oro linijų bendrovės. Šis oro uostas ir didžiausias Bulgarijoje, nepaisant pasenusios infrastruktūros.
2018 metais Sofijos oro uostas aptarnavo beveik septynis milijonus keleivių, o šių metų pirmąjį pusmetį keleivių skaičius šiek tiek padidėjo, rodo oro uostų duomenys.