Bendrovė „Stena Line“ pasiekė dar vieną svarbų „NewMax“ laivų statybos etapą – į vandenį nuleido „Stena Futura“ ir paklojo antrojo laivo, kuris bus pavadintas „Stena Connecta“, kilį.
Praėjusią savaitę „Stena“ surengė bendrą „nuleidimo į vandenį“ ir kylio paklojimo ceremoniją „China Merchants Jinling“ laivų statykloje Veihajuje (Weihai), švęsdama pirmąjį „Stena Futura“ paleidimą į vandenį ir „Stena Connecta“ kylio paklojimą, kuris žymi laivo statybos pradžią.
Pradėjus eksploatuoti, „Stena Connecta“ ir „Stena Futura“ 40 proc. padidins krovinių gabenimo pajėgumus maršrutu Belfastas-Heishemas, atsižvelgiant į išaugusį klientų poreikį paslaugoms tarp Šiaurės Airijos ir Didžiosios Britanijos.
Suprasti akimirksniu
- „Stena Line“ yra viena iš pirmaujančių Europos keltų bendrovių, turinti apie 40 laivų ir 20 maršrutų Šiaurės Europoje ir Viduržemio jūroje, kasmet vykdanti 33 000 reisų.
- Bendrovė priklauso šeimai, buvo įkurta 1962 m., o jos pagrindinė būstinė yra Geteborge. Bendrovėje „Stena Line“ dirba 6100 darbuotojų, jos metinė apyvarta siekia 19 mlrd. kronų.
Abu hibridiniai „NewMax“ laivai atliks svarbų vaidmenį „Stena Line“ siekiant pereiti prie ekologiško kuro, nes abu galės naudoti metanolio degalus. Juose taip pat bus įdiegtos technologijos, kurios leis naudoti ir akumuliatorių variklius, ir kranto energiją, kai ji bus prieinama. Bendrovė „Stena Line“ glaudžiai bendradarbiauja su metanolio tiekėjais, užtikrindama būsimą e. metanolio kiekį ir įgyvendindama savo strateginį siekį iki 2030 m. pereiti prie atsinaujinančiųjų degalų ir 30 proc. sumažinti išmetamo CO2 kiekį.
„Džiugu matyti mūsų naujų laivų pažangą, užtikrinti mūsų laivyno ateitį ir nustatyti naujus pramonės standartus, kad taptume klimato kaitos sprendimo dalimi. Šie nauji laivai yra pirmieji RoRo laivai, kuriuose įrengtas kelių rūšių hibridinis sprendimas, leidžiantis naudoti baterijas, biokurą ir metanolį. Tai ne tik atitinka būsimus reglamentus, bet ir mažina mūsų išmetamo CO2 kiekį, o tai padeda mūsų klientams siekti 3 srities tikslų“, – teigė „Stena Line“ generalinis direktorius Niclasas Mårtenssonas.
„Laivai „Stena Futura“ ir "Stena Connecta" užtikrins itin svarbią jungtį per Airijos jūrą ir patenkins nuolatinį krovinių vežimo klientų augimą ir paklausą šiame maršrute. Esame įsitikinę, kad padidėję pajėgumai bus gerai įvertinti rinkoje, kai 2025 m. rudenį „Stena Futura“ pradės plaukioti Airijos jūra“, – išskyrė N.Mårtenssonas.