„Sutarta, kad pirkimai bus skirstomi į tris kategorijas – bendros įmonės organizuojami pirkimai, šios įmonės konsoliduoti pirkimai ir Baltijos šalių atskirai organizuojami pirkimai. Pastaruosius prižiūrės bendra įmonė”, – teigė D.Budrys.
Įmonė „RB Rail“ vykdys pirkimus, susijusius su bendrais „Rail Baltica“ standartais bei projektų studijomis. Geležinkelių signalizacijos įrengimų, geležinkelių statybų pasienyje pirkimai bus vykdomi per konsoliduotus pirkimus, o atskirai valstybėms bus galima skelbti geležinkelių stočių, terminalų ir panašius konkursus.
Lietuva per bendrą įmonę ketina skelbti konkursus dėl 85 mln. eurų vertės geležinkelio ruožo Lenkijos siena–Kaunas signalizacijos įrengimo ir 14,5 mln. eurų vertės geležinkelio ruožo Kaunas–Latvijos siena projektavimo.
Nacionaliniu lygiu Lietuva skelbs konkursus už 144 mln. eurų.
Sutarta ir dėl bendros įmonės filialų Lietuvoje ir Estijoje steigimo. Pasak D.Budrio, toks filialas Lietuvoje leis užtikrinti, kad pridėtinės vertės mokestis (PVM) liktų šalyje: „Tai reiškia, kad Lietuvos biudžetą papildysime apytikriai 40 mln. eurų.“
Susitikimo metu sutarta ir dėl anksčiau daug diskusijų kėlusio bendros įmonės valdybos rinkimo klausimo. Valdybą rinks konkursą laimėjusi personalo atrankos įmonė.
Dar viena naujovė – organizaciniai bendros įmonės struktūriniai pokyčiai. Siekiant sklandaus projekto įgyvendinimo, sutarta stiprinti „Rail Baltica” vaidmenį bendrame projekte, todėl nutarta „RB Rail” darbuotojų skaičių padidinti nuo 6 iki 27.