„Klaipėdos uosto direkcija tikrai nenusiplovė nuo šio projekto. Dar šiemet užbaigėme visas techninio projekto procedūras, gavome leidimą statybai. Tikėjomės gauti europinių lėšų, tačiau paaiškėjo, kad tai – neįmanoma“, –apgailestavo uosto vadovas Arvydas Vaitkus.
Šventosios uostas 2011-aisiais pompastiškai buvo atidarytas, tačiau jau po 10 dienų įplaukos kanalas buvo užneštas smėliu ir jachtos nebegalėjo įplaukti. Į teismą buvo paduota gilinimo darbus atlikusi bendrovė.
Nors atidarymo dieną kalbėta, kad 2015-aisiais Šventosios uostelis veiks visu pajėgumu, iki šiolei jis – nefunkcionalus. Vasarą čia galima išvysti nebent pramogautojus ant vandens motociklų – jachtų burių nematyti.
Anot A.Vaitkaus, numatytos kelios kryptys, kaip būtų galima išspręsti uosto likimą. Dar šiais metais planuojama inicijuoti Šventosios uosto plėtojimo tarybos susitikimą ir aptarti, kaip būtų galima įtraukti kelias ministerijas. „Reikėtų konsoliduoti kelių ministerijų pajėgas – Ūkio ministeriją, nes uosto veikla apima rekreacijos ir turizmo sritį, Žemės ūkio ministeriją, nes tai ir žvejų reikalas bei Aplinkos ministeriją, nes pietinis molas tarnavo kaip litodinaminis įrenginys, kol uraganas Anatolijus neištampė akmenų“, – bandė pagrįsti A.Vaitkus.
Buvo skaičiuota, kad Šventosios uostui ir aplinkai išvystyti reikia apie 57 mln. eurų.
„Uosto direkcija yra pelno siekianti įmonė ir skirti lėšų vien tik tokio uosto statybai būtų nusikalstama veika“, – įsitikinęs A.Vaitkus.