Lietuvos derybinės grupės vadovas Arenijus Jackus šią savaitę BNS teigė tikįs, jog bus pasiektas susitarimas dėl akcininkų sutarties, ir jos projektą bus galima teikti šalių Vyriausybėms.
Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį taip pat pareiškė, kad Lietuva, Latvija ir Estija jau susitarė beveik dėl visų sutarties punktų, tarp jų ir Vilniaus prijungimo prie transeuropinės vėžės. Tačiau, pasak jo, Vilniaus prijungimo finansavimo klausimas dar neišspręstas, nes tam reikia pakeisti kai kuriuos ES teisės aktus, kurie leistų maždaug 100 km ilgio trasos nuo Kauno iki Vilniaus statybą finansuoti iš europinių pinigų
Anot ministro, teisės aktus dėl finansavimo būtų galima peržiūrėti 2017 metais.
Vilniaus klausimas buvo pagrindinė nesutarimų priežastis derybose. Lietuva laikėsi pozicijos, kad Vilnių bus galima prijungti kitoje finansinėje perspektyvoje, tačiau patį principą, kad sostinė yra vėžės dalis, reikėtų įtvirtinti akcininkų sutartyje. Tam nepritarė Estija, kuri norėjo Vilnių į projektą įtraukti vėliau, kai bus atliktos galimybių studijos ir susiderėta su Europos Komisija.