Transporto bendrovės susidoroja su uždaryta Rusijos rinka

Transporto sektorius kėlė daugiausia nerimo, kai Rusija paskelbė embargą maisto produktams iš ES, o vėliau dar nuvertėjo šios šalies valiuta. Praėjusiu metų pabaigos statistika rodo, kad didelių sunkumų transporto bendrovės išvengė, rašo „Verslo žinios“.
Medininkuose – vilkikų eilės
Vilkikai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Nors yra didelė priklausomybė nuo Rusijos, bent jau kol kas transporto bendrovės tvarkosi labai neblogai. Duomenys nerodo nei reikšmingo bankrotų skaičiaus šuolio, nei masinių atleidimų, priešingai – nuostolingų įmonių dalis pernai sumenko, o dirbančiųjų skaičius išaugo“, – sakė DNB banko vyriausioji analitikė Indrė Genytė-Pikčienė.

Pasak jos, nors reeksportas Lietuvoje ir smuko, ekonomika neserga, nes pernai fiksuota mažiausiai grupinių atleidimų nuo 2008 metų – 38. Užpernai tokių atleidimų buvo 65: „Darbo birža šių duomenų neskaido pagal sektorius ir pateikia visų ūkio šakų duomenis, tačiau grupinių atleidimų smarkiai sumažėjo ir akivaizdu, jog nė vienas sektorius neserga“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų