Tačiau kai kuriuose Prancūzijos oro uostuose, pavyzdžiui, Nicos, atšaukta iki pusės „Air France“ skrydžių.
Penktadienį taip pat ketina streikuoti teisininkai, protestuojantys prieš reformas, dėl kurių, anot jų, bus pernelyg centralizuota Prancūzijos teismų sistema.
O kitą savaitę trijų mėnesių streikų seriją pradės valstybinės geležinkelių operatorės darbuotojai.
Be to, nuo balandžio 3 dienos ketina streikuoti atliekų surinkėjai, reikalaujantys sukurti nacionalinę atliekų tvarkymo tarnybą.
„Air France“ vertinimais, penktadienio protesto akcijoje ketina dalyvauti maždaug 32 proc. įmonės pilotų, 28 proc. įgulos narių ir 20 proc. antžeminės tarnybos darbuotojų.
Vienuolika profsąjungų, reikalaujančių 6 proc. padidinti darbo užmokestį, jau buvo surengę du streikus – vasario 22 dieną ir kovo 23-ąją. Planuojamos dar dvi protesto akcijos – balandžio 3 ir 7 dienomis.
Profsąjungos tvirtina, kad oro bendrovė, pernai pasiekusi gerų finansinių rezultatų, turėtų pasidalyti savo pelnu su darbuotojais, tačiau vadovybė sako, jog negali pasiūlyti didesnio darbo užmokesčio, nes tai pakenktų įmonės augimo itin konkurencingame sektoriuje galimybėms.
Nuo balandžio 1 dienos „Air France“ ketina padidinti darbo užmokestį 0,6 proc., o nuo spalio 1 dienos – dar 0,4 procento.
Oro bendrovės vadovas Franckas Terneris (Frankas Terneris) paaiškino, kad iš pernykščio beveik 590 mln. eurų veiklos pelno darbo užmokesčio didinimui galima atidėti tik 200 mln. eurų.
Daugelis bandymų išspręsti ginčą buvo bevaisiai. Iš ketvirtadienio popietę surengtų derybų pilotų profsąjungų atstovai pasitraukė praėjus vos 40 minučių nuo jų pradžios.