„Uber“ atnaujina savo programėlę siekdama gerinti savo paslaugas

Jungtinių Valstijų pavėžėjimo paslaugas teikiantis bendrovė „Uber“ trečiadienį pradėjo naujinti savo programėlę, kuri yra sukurta dirbtinio intelekto pagrindu siekiant spartinti ir gerinti paslaugą.
„Uber“ būstinė San Franciske
„Uber“ būstinė San Franciske / „Scanpix“/AP nuotr.

Tai pirmas didelio masto programėlės atnaujinimas nuo 2012 metų, kuriuo siekiama paprastinti naudojimąsi pavėžėjimo paslauga. Be kita ko, atsirado nauja opcija „uberPool“, leidžianti keliems keleiviams važiuoti kartu ir pasidalinti išlaidas.

„Mes sukūrėme greitesnę, išmanesnę programėlę iš pagrindų“, – savo tinklaraštyje pranešė „Uber“ produktų vadybininkas Yuhki Yamashita.

Naudodamiesi naująją programėle keliautojai, nurodę savo kelionės tikslą, gali pasirinkti tarp „uberX“, „UberBlack“ ir „uberPool“ opcijas, ir programėlė paskaičiuos kelionės laiką ir išlaidas.

Naujoji programėlė taip pat sinchronizuojasi su kitomis paslaugomis, kaip muzikos programėlė „Pandora“, verslininkams skirta programėlė „Yelp“ bei informacija apie traukinių ir autobusų tvarkaraščius.

„Uber“ teigia siekiant taupyti vartotojų laiką ir padėti jiems koordinuoti susitkimus ir planuoti keliones.

Naują „Uber“ programėlę į išmaniuosius telefonus su „Apple“ ir „Android“ operacine sistema bus galima atsisiųsti per kelias ateinančias savaites, pranešė „Uber“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai