„Mums teks stabdyti veiklą Kvebeke spalio 14 d.“, – per spaudos konferenciją sakė „Uber Quebec“ vadovas Jeanas-Nicolasas Guillemette. Tačiau jis visgi paragino surengti derybas ir ieškoti sprendimo, kuris leistų kompanijai likti.
Jo teigimu, Kvebeko valdžia „mėgina taikyti senas (taksi) taisykles visiškai naujam technologiniam modeliui“. Be to, anot jo, „ženklūs pakeitimai“ taisyklėse privers „Uber“ dirbti kaip tradicinę taksi firmą su visą darbo dieną dirbančiais vairuotojais.
Remiantis praėjusį penktadienį paskelbtomis naujomis taisyklėmis, „Uber“ negalės pritraukti ar išlaikyti ne visą darbo dieną dirbančių ar karts nuo karto dirbančių vairuotojų.
Remiantis praėjusį penktadienį paskelbtomis naujomis taisyklėmis, „Uber“ negalės pritraukti ar išlaikyti ne visą darbo dieną dirbančių ar kartais dirbančių vairuotojų.
J.-N.Guillemette ragina valdžia apsigalvoti ir pratęsti pastaruosius metus vykdytą bandomąją programą be jokių pokyčių bei tuo pat metu vesti derybas dėl išėjimo iš aklavietės.
Spalio viduryje pasibaigsiančios pirminės bandomosios programos metu „Uber“ mokėjo mokesčius už kiekvieną bendrovės vairuotojų įvykdytą pavėžėjimą. Be to, bendras visų „Uber“ vairuotojų darbo laikas buvo apribotas iki 50 tūkst. valandų per savaitę.
Programos pradžioje Kvebeko transporto ministras Laurent‘as Lessard‘as sakė, kad tokios sąlygos leido tradicinių taksi ir „Uber“ vairuotojams „konkuruoti geriau subalansuotoje srityje“.
Tačiau praėjusią savaitę valdžia pratęsė programą jau griežtesnėmis sąlygomis, kuriomis remiantis, „Uber“ vairuotojai turės dalyvauti 35 valandų mokymuose, kaip ir taksi vairuotojai. Be to, policija tikrins vairuotojų teistumą. Taip pat kasmet reikės atlikti „Uber“ automobilių saugos patikrą.
Apie „Uber“ problemas Kanadoje pranešta netrukus po to, kai Londono transporto tarnyba nusprendė nepratęsti „Uber“ licencijos užsiimti veikla Britanijos sostinėje dėl visuomenės saugumo nuogąstavimų.