Pasaulinė pavėžėjimo milžinė teigė, kad imasi šios iniciatyvos siekdama padėti kovoti su pasauline klimato kaita mažinant automobilių išmetimų dujų kiekį.
„Pasaulis yra kritinėje padėtyje ir mes visi turime atlikti savo vaidmenį. „Uber“ užsibrėžusi siekti aukštų tikslų“, – sakoma bendrovės vadovo Dara Khosrowshahi pranešime.
„Sieksime sukurti efektyviausią, dekarbonizuotą ir multimodalinę platformą pasaulyje, kuriame vyrauja didelė mobilumo paklausa. Nors esame ne pirmieji, užsibrėžę ambicingus tikslus pereiti prie elektroninių transporto priemonių, ketiname pirmieji šiuos tikslus pasiekti“, – pridūrė bendrovės vadovas.
D.Khosrowshahi teigė, kad San Fransiske įsikūrusi įmonė yra įsipareigojusi iki 2040 metų įgyvendinti „nulinės emisijos“ politiką ir užtikrinti, kad pavėžėjimo paslaugos būtų teikiamos teršalų neišmetančiomis transporto priemonėmis, viešuoju transportu ar mikromobilumo priemonėmis.
„Uber“, kuri paslaugoms teikti nenaudoja pačiai bendrovei priklausančių transporto priemonių, teigė ketinanti išplėsti „Uber Green“ pasirinkimą, kad vairuotojams būtų lengviau pasirinkti hibridinius ar elektrinius automobilius.
Bendrovė taip pat įsipareigojo skirti 800 mln. JAV dolerių „padėti šimtams tūkstančių vairuotojų pereiti prie elektrinių transporto priemonių iki 2025 metų“, teigia D.Khosrowshahi.
Jis pridūrė, kad, nepaisant to, kad dėl koronaviruso pandemijos sumažėjo išmetamų teršalų kiekis, manoma, kad taršos kiekis ims didėti ekonomikai atsigaunant.
„Užuot grįžusi prie įprasto verslo, „Uber“ pasinaudos šia akimirka kaip galimybe sumažinti poveikį aplinkai“, – pridūrė jis.
„Mūsų, kaip didžiausios mobilumo platformos pasaulyje, pareiga yra imtis „agresyvesnės“ klimato kaitos iššūkių sprendimo taktikos“, – pridūrė bendrovė.
Tuo tarpu birželio mėnesį „Uber“ varžovė „Lyft“ paskelbė iki 2030 metų pereis prie 100 proc. elektrinių transporto priemonių.