Naujoji įmonė „Juno“ ne tik dalins akcijas vairuotojams, bet ir sau pasiims mažesnę uždarbio dalį nei „Uber“ – vietoje 20 – 25 proc., tik 10 proc.
„June“ praneša savo veiklą pradėsianti jau šį pavasarį Niujorke.
„Dienos pabaigoje žmonės nori važiuoti su laimingu vairuotoju – o „Juno“ vairuotojai laimingesni“, – tikino vienas iš „Juno“ įkūrėjų Talmonas Marco.
Tiesa, naujųjų vairuotojų atranka į „Juno“ taip pat bus itin griežta – šioje bendrovėje galės pradėti dirbti tik tie „Uber“ vairuotojai, kurių reitingas ne mažesnis kaip 4,7 balo.
„Juno“ praneša savo veiklą pradėsianti jau šį pavasarį Niujorke, o eilėje prie galimybės vairuoti šios įmonės programėle siūlomus automobilius jau išsirikiavo tūkstančiai darbuotojų.
Tiesa, „Juno“ laukia didelis mūšis dėl savo dalies rinkoje, kadangi dalijimosi automobiliais platformoje „Uber“ veikia apie septynerius metus.
Iš įvairių investuotojų „Uber“ jau yra sulaukęs apie 8 mlrd. dolerių, o šia programėle galima naudotis net 380 miestų visame pasaulyje.
T.Marco neatskleidė konkrečios sumos, kiek „Juno“ pavyko pritraukti investicijų, tačiau patikino, jog tai yra aštuonženklis skaičius.
Tiek T.Marco, tiek jo bendražygiai nėra visiški naujokai startuolių kūrime, kadangi prisidėjo prie žinučių siuntimo programėlės „Viber“ atsiradimo.
Skelbiama, kad 2026 m. „Juno“ vairuotojams priklausys 50 proc. bendrovės akcijų. Tai reikš, jog vairuotojai bus lygūs partneriai su „Juno“ įkūrėjais ir gaus naudos jeigu ir kai įmonės akcijos bus pradėta kotiruoti biržoje.