„TfL“ nustatė bendrovės nesėkmių modelį, įskaitant kelis pažeidimus, dėl kurių kilo pavojus keleiviams ir jų saugai. Nepaisant to, kad įmonė bando spręsti iškilusias problemas, „TfL“ netiki, kad panašūs klausimai nepasikartos ateityje“, – rašoma „TfL“ pranešime spaudai.
15min primena, kad „Uber“ 2018 metų birželį laimėjo teismo bylą bei penkiolikai mėnesių atgavo teisę teikti paslaugas Londone.
Jungtinės Karalystės sostinės transporto tarnyba amerikiečių bendrovės veiklos licenciją „saugumo sumetimais“ atėmė praėjusių metų rugsėjį, bet „Uber“ sprendimą apskundė. Apeliacijos nagrinėjimo metu bendrovei buvo leista toliau vykdyti veiklą mieste.
„TfL“ buvo suteikusi laikiną dviejų mėnesių licenciją, tačiau pastarosios galiojimas turėjo baigtis šį trečiadienį.
„Uber“ praėjusių metų spalį pristatė naują saugos priemonių rinkinį. Tuomet teigta, kad naujos programėlės funkcijos skirtos dar labiau pakelti asmens ir duomenų saugumo kartelę, užtikrinti skaidrumą, atskaitomybę bei vartotojų ramybę.
„Uber“ grynieji nuostoliai trečiąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 20 proc., iki 1,16 mlrd. JAV dolerių arba 0,68 JAV dolerio akcijai.