Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Uber“ stoja į kovą su Londonu dėl naujų taisyklių

Pavėžėjimo paslaugas teikianti bendrovė „Uber“ ėmėsi teisinių priemonių prieš spalį Londone įsigaliosiančias naujas taisykles, kuriomis remiantis, tūkstančiai bendrovei dirbančių vairuotojų privalės laikyti anglų kalbos testą, antradienį pranešė bendrovė.
„Uber“ biuro atidarymas
„Uber“ biuro atidarymas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Transporto tarnybos „Transport for London“ įvestos naujos taisyklės įsigalios spalio 1 d. „Uber“ iš pradžių joms pritarė, tačiau ėmė priešintis po to, kai buvo paskelbta daugiau detalių.

„Šie teisiniai veiksmai iš esmės yra paskutinis šiaudas, – sakė „Uber London“ vadovas Tomas Elvidge'as. – Esame ypač nusivylę dėl to, kad po ilgo konsultacijų „Transport for London“ proceso viskas pasikeitė paskutinę minutę, ir naujosios taisyklės, kurios dabar bus įvedamos, netenkina nei vairuotojų, nei technologijų kompanijų, kaip „Uber“.

Nors „Uber“ pritaria reikalavimui, kad vairuotojai laikytų anglų kalbos kalbėjimo ir klausymo testą, bendrovė mano, kad reikalavimas įrodyti, kad vairuotojas turi vidutinį lygį atitinkančių rašymo ir skaitymo gebėjimų yra nereikalingas ir brangus.

„Uber“ Londone pateiktame pareiškime priešinamasi keturioms iš naujų „Transport for London“ taisyklių. Jos numato reikalavimą visiems privačias keleivių vežimo paslaugas teikiantiems vairuotojams iš šalių, kuriose anglų nėra daugumos gyventojų vartojama kalba, įrodyti savo kalbinius gebėjimus.

Nors „Uber“ pritaria reikalavimui, kad vairuotojai laikytų anglų kalbos kalbėjimo ir klausymo testą, bendrovė mano, kad reikalavimas įrodyti, kad vairuotojas turi vidutinį lygį atitinkančių rašymo ir skaitymo gebėjimų yra nereikalingas ir brangus.

Šiuo metu bendrovei „Uber“ Londone dirba daugiau nei 30 tūkst. vairuotojų.

Be to, pagal naujas taisykles keleivių vežimo bendrovės privalės Londone atidaryti skambučių centrą, į kurį keleivis galės paskambinti kelionės metu. Šiuo metu „Uber“ klientų aptarnavimo centras veikia Airijoje ir bendrovė nenori jo perkelti į Londoną.

„Uber“ taip pat nesutinka su reikalavimais, susijusiais su vairuotojų draudimu, bei reikalavimu iš anksto informuoti „Transport for London“ apie numatomus „Uber“ programėlės pakeitimus.

„Transport for London“ patvirtino, kad yra gavusi „Uber“ laišką dėl teisinių priemonių, kurių ėmėsi bendrovė.

„Mes atsakėme į „Uber“ laišką ir aktyviai ginsimės teisinio proceso, kurį jie inicijavo dėl taisyklių pakeitimo, metu“, – sakė Londono transporto tarnyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai