Prie asociacijos, pasivadinusios ALLES (The Amalgamated Local of Livery Employees in Solidarity), prisijungė maždaug tūkstantis iš 50 000 Niujorko gatvėmis važinėjančių „Uber“ vairuotojų.
„Uber“ teisiškai atsisako pripažinti bendrovei dirbančius vairuotojus savo darbuotojais ir juos laiko nepriklausomais rangovais. Dėl to jiems yra sunku kurti tikrą profsąjunga. Kol kas tai pavyko tik Sietle dirbantiems „Uber“ vairuotojams. ALLES nenustato važiavimo kainos, bet gali būti rimta jėga derantis su „Uber“.
„Mes norime bent jau minimalios algos. Šiandien, jeigu nuvežu žmogų iš vienos vietos į kitą, galiu uždirbti penkis ar šešis dolerius. Neišgalime gyventi Niujorke“, – sakė vienas iš ALLES lyderių Armughanas Asaras.
Sprendimas įsteigti minėtą asociacija buvo priimtas reaguojant į tai, kad „Uber“ tarifai Niujorke neseniai sumažėjo 15 proc. Be to, taip pat neseniai „Uber“ pavyko pasiekti 100 mln. JAV dolerių vertės susitarimą su vairuotojais Kalifornijoje ir Masačūsetse, kurie siekė pakeisti savo statusą ir išsireikalauti tam tikrų išlaidų padengimo.
„Šiandien čia mes siekiame sutelkti „Uber“ vairuotojus, kurie sunkiai dirba ilgas valandas negalėdami pakankamai užsidirbti, kad išgyventų Niujorke“, – sakė vienas iš ALLES lyderių Kevinas Lynchas.
Spartus „Uber“ išpopuliarėjimas nuo šios paslaugos atsiradimo San Franciske 2011 metais piktina tradicinius taksi vairuotojus, kurie daug teisinių ir mokestinių klausimų. Kai kuriose šalyse „Uber“ pavėžėjimo paslaugos yra uždraustos.
„Uber“ pabrėžia, kad nėra transporto kompanija, kaip taksi bendrovės, o tiesiog suveda keleivius su vairuotojais.