Bendrovės buvo vienintelės antrą kartą Klaipėdos uosto direkcijos skelbto konkurso dalyvės, su jomis praėjusią savaitę pasirašyta sutartis, nurodoma viešojo pirkimo ataskaitoje.
Pirmą kartą skelbtą 139 ir 140 krantinių rekonstrukcijos konkursą direkcija dėl per didelių pasiūlytų kainų nutraukė pernai birželį. Tuomet „Hidrostatyba“ ir BMGS darbus siūlė atlikti už 15,185 mln. eurų, jame taip pat dalyvavo Latvijos kelių ir tiltų statybos įmonė „Latvijas tilti“ (15,609 mln. eurų) ir bendrovių „Borta“, „Vitras-S“ ir Estijos „Veralux Exitus“ konsorciumas (15,972 mln. eurų).
Antrojo konkurso nugalėtojos „Hidrostatyba“ ir BMGS subrangovams ketina patikėti darbų už 4,169 mln. eurų.
Malkų įlankos, kur VLG į plėtrą numačiusi investuoti apie 100 mln. eurų, krantines ketinama pritaikyti 14,5 metro gyliui.
Klaipėdos uostas per artimiausius 3-4 metus į pietinėje dalyje esančią Malkų įlanką ketina investuoti apie 150-180 mln. eurų. Uosto vadovai skelbia, kad iki 14,5 metro išgilintas kanalas leis pagerinti bendrovių konkurencingumą. Gilinimo darbus tikimasi baigti iki 2018 metų pabaigos.