„Sostinės turi turėti normalių, greitų jungčių, taip pat ir geležinkelio. Verslo atžvilgiu, įvertinus statomo Vilniaus viešojo logistikos centro atsiradimą, ten būtų labai patrauklu turėti antrą geležinkelio vėžės standartą. Tai būtų sausumos uostas“, – įsitikinęs Lietuvos ekspeditorių ir logistų asociacijos „Lineka“ prezidentas Tautginas Sankauskas.
Anot Lietuvos logistikos įmonių asociacijos prezidento Antano Šimelio, jei atšaka baigtųsi Vilniaus viešajame logistikos centre, tai turėtų prasmės, nes Lietuva turėtų didelį srautą tranzitinių krovinių: „Gal sumažėtų kelių apkrova.“
„Suprantamas mūsų kaimynų noras, kad Vilniaus nebūtų, nes tai mažina jų konkurencinį pranašumą tarptautinėje logistikos ir prekybos srityje“, – svarsto transporto ir logistikos paslaugų bendrovės „Schenker“ vykdomasis direktorius Edmundas Daukantas.