Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vežėjai baiminasi, kad nustatytų kvotų užsieniečių įdarbinimui neužteks

Vežėjai baiminasi, kad šiemet nustatytų kvotų darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimui gali neužtekti, todėl netrukus gali susidurti su darbuotojų trūkumu, rašo naujienų portalas delfi.lt.
Sunkvežimiai prie Medininkų pasienio posto laukia leidimo įvažiuoti į Baltarusiją
Sunkvežimiai prie Medininkų pasienio posto laukia leidimo įvažiuoti į Baltarusiją / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Iki šiol į Lietuvą atvykstantys darbuotojai iš trečiųjų šalių būdavo atleidžiami nuo pareigos įsigyti leidimą dirbti, jei jų profesija įtraukta į trūkstamų profesijų sąrašą. Nuo 2021-ųjų tvarka pasikeitė, kvotos lengvesne tvarka leis įdarbinti 32,2 tūkst. užsieniečių, kurių profesija įtraukta į Lietuvoje trūkstamų profesijų darbuotojų sąrašą, iš jų – apie 11,6 tūkst. vežėjų.

Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generalinis sekretorius Povilas Drižas sakė, kad vien 2019 metais Lietuvoje buvo įdarbinti 29 tūkst. vairuotojų iš trečiųjų šalių, o pernai iki lapkričio 16 dienos – 25,5 tūkst.

„Jei pas mus kasmet yra įdarbinama tiek vairuotojų, o šiems metams kvota yra 11,6 tūkst., tai atsakymas aiškus, kad ji kažkada pasibaigs ir jų pradės trūkti“, – portalui teigė P.Drižas.

„Linavos“ prezidentas Romas Austinskas sakė, kad per mažas kvotų skaičius gali lemti ir verslo išsikėlimą iš Lietuvos. Anot jo, kvota turėtų siekti 50-60 tūkst. darbuotojų.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija nurodė, kad kvotos dydis galės būti peržiūrėtas metų eigoje, įvertinus situaciją darbo rinkoje ir įdarbintų užsieniečių skaičių, kvotą pagal poreikį bus galima padidinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais