Kita vertus, parkus siekia atnaujinti ilgai dirbantys ir neseniai praūžusios krizės išbandymus atlaikę vežėjai.
„Vežėjai atnaujina transporto parkus ir skuba tai padaryti, kol neįsigaliojo nauji “Euro 6„ standartai. Mes tą prognozavome, tai ir vyksta, o dabar lieka klausimas, kiek tie parkai padidės. Šiemet perkama daugiau, neatsižvelgiant, ar tiek šiuo metu reikia, tai daroma kitų metų pirmųjų dviejų ketvirčių sąskaita“, – sakė „Mercedes-Benz“ sunkvežimių pardavėjos bendrovės „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo vadovas Paulius Kraučiūnas,
„Jei vertintume pagal klientus, projektus metų pradžioje ir dabar, tai “Euro 6„ reikalavimas yra pakankamai svarbus argumentas – perkami vilkikai su “Euro 5„ varikliais,“ – sakė bendrovės „Nordea Finance Lithuania“ generalinis direktorius Rimas Petrauskas.
Bendrovės „Swedbank lizingas“ duomenimis, jos komercinio transporto lizingo sutarčių skaičius 2013 metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo 35 proc., o finansavimo suma – 20 procentų.