Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Via Balticos“ rekonstrukcija tarp Kauno ir Marijampolės bus baigta šiemet

Europinės automagistralės „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Marijampolės rekonstrukcija, išplatinant kelią nuo 2 iki 4 juostų, bus baigta šiemet, sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis. Jis viliasi, kad naujas platesnis kelias gerokai sumažins avarijų jame skaičių. 
Rokas Masiulis
Rokas Masiulis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Šiais metais – taip yra pažadėję rangovai, kad šiais metais bus baigta“, – LRT radijui sakė R.Masiulis, penktadienį vykstantis apžiūrėti šio ruožo rekonstrukcijos darbų.

R.Masiulio teigimu, „Via Baltica“ nesaugumas yra pagrindinė šio kelio rekonstrukcijos priežastis.

„Dauguma mirtinų incidentų yra lenkimo būdu, kai priešpriešoje susiduria automobiliai. Per pastaruosius 10 metų žuvo 42 žmonės vien šiame ruože, kuris dabar yra rekonstruojamas. Pastačius 2+2 kelią, kai bus galima dviem juostomis važiuoti, manome, kad situacija pasikeis kardinaliai“, – sakė R.Masiulis.

Susisiekimo ministerijos nuotr./Kelias „Via Baltica“ ties posūkiu į Kazlų rūdą
Susisiekimo ministerijos nuotr./Kelias „Via Baltica“ ties posūkiu į Kazlų rūdą

Anot jo, atnaujintas kelias pagerins ir Kauno bei Marijampolės gyventojų susisiekimą.

„Pirmiausia, tai yra nepertraukiamas judėjimas, panaikinta daugybė vieno lygio sankryžų, pastatyta 10 viadukų ir užtikrinimas 130 kilometrų per valandą greitis atveria tokias galimybes, kad marijampoliečiai, norintys dirbti Kaune, ir kauniečiai, norintys dirbti Marijampolėje, turės labai geras susisiekimo galimybes“, – kalbėjo ministras.

Šiuo metu platinami du „Via Baltica“ ruožai Prienų ir Marijampolės savivaldybėse: nuo 23,4 iki 35,4 kilometro ir nuo 45,1 iki 56,8 km. Tai paskutiniai kelyje Kaunas–Marijampolė likę neišplatinti ruožai.

Pirmąjį projektą už 36,9 mln. eurų įgyvendina vienos didžiausių Baltijos šalyse kelių statybos bendrovių „Kauno tiltai“ ir Alytaus kelių ir tiltų statybos įmonės „Alkesta“ konsorciumas, o antrąjį už 51,584 mln. eurų – Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovės „Fegda“ vadovaujamas šešių įmonių konsorciumas.

Pasak R.Masiulio, kelią nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos numatoma atnaujinti iki 2022 metų.

Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu turėtų sujungti Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?