Tris paras pasienio punkte laukęs vilkiko vairuotojas Aleksandras sakė, kad situacija itin prasta.
„Ten nėra nei vaistinės, nei parduotuvės. Yra kažkokia valgykla, bet klausimas, kiek kartų vairuotojas, gaudomas mažą atlygį, gali pavalgyti. Per tris paras jam mažiausiai devynis kartus reikia nueiti pavalgyti. Ten yra ir lietuvių, ir lenkų, ir baltarusių, ir rusų“, – 15min pasakojo Aleksandras.
Jis nurodė, kad susirūpinimą dabartine situacija aštrina ir blogėjanti padėtis dėl koronaviruso. „Yra ir nuotraukų, kur vairuotojai būriuojasi, norėjo ir boikotuoti, uždaryti kelią su fūromis, su priekabomis“, – tikino vairuotojas.
Pasak jo, vienas vairuotojas jautėsi prastai, kosėjo, čiaudėjo.
„Norėjo ir boikotuoti, uždaryti kelią su fūromis, su priekabomis“, – tikino vairuotojas.
„Gal koronavirusas ar dar kažkas. Taip neturi būti. Čia ne Mongolija ir ne Afrika, turi būti kitais būdais sprendžiamos tokios problemos“, – piktinosi vairuotojas.
Muitinės departamento Komunikacijos skyriaus vedėjas Vitas Volungevičius 15min patvirtino, kad pralaidumas šiame kontrolės punkte sumažėjęs.
„Eilė susidarė dėl to, kad vykdoma Medininkų pasienio kontrolės punkto rekonstrukcija. Apie sumažėjusius pralaidumus Pasienio kontrolės punkto direkcija, kuri vykdo darbus, informavo antradienį ir mes tai stebime“, – sakė V.Volungevičius.
Pasak jo, vykstant rekonstrukcijai, per parą iš Lietuvos išvažiuoja vidutiniškai apie 150 vilkikų. Dėl to Muitinės departamentas išplatino pranešimą, kad vairuotojai rinktųsi kitus pasienio punktus su Baltarusija, o lengvasis transportas vyktų per Šumsko kelio postą.
„Šiuo metu vykdant rekonstrukciją, iš Lietuvos yra tik viena eismo juosta krovininiams automobiliams ir viena lengviesiems automobiliams ir autobusams, taip pat ir atvykstant į Lietuvą“, – tikino Muitinės departamento atstovas.
Pasak jo, vykstant rekonstrukcijai, Pasienio kontrolės punkto direkcija nesukūrė naujų darbo vietų muitininkams, tad „dirbama beveik karo sąlygomis.“