„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vilniaus keleivių pervežimo rinka domina ir užsienio įmones

Paskelbusi, kad dalį maršrutų patikės privačiam vežėjui, Vilniaus savivaldybė užsimena, kad planuojamu konkursu domisi užsienio bendrovės. Lietuviai tikina norintys dalyvauti, tačiau neslepia – investicijų reikės didelių, rašo „Verslo žinios“.
Eksperimentinis troleibusas
Vairuotojo kabinoje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Konkursas bus skelbiamas kitą savaitę, o jo rezultatų tikimasi šių metų pabaigoje arba 2017 metų pradžioje. Privačiam vežėjui, iš kurio laukiama 100 naujų autobusų, norima „atrėžti“ 7 mln. kilometrų iš dabar bendrai Vilniaus viešojo transporto nuvažiuojamų 37 mln. kilometrų per metus.

Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius sakė, kad dėl konkurso jau gavo užklausų iš Lenkijos, Čekijos, Olandijos, Didžiosios Britanijos keleivių vežėjų.

„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas sakė, kad jo vadovaujama bendrovė pasirengusi dalyvauti būsimame konkurse. Jis nesistebi, kad konkursas įdomus ne tik lietuviams, bet ir užsienio vežėjams, nes tai vienas didžiausių pastarojo meto transporto konkursų Lietuvoje. Įmonės vadovo skaičiavimu, naujas mažesnis autobusas kainuoja 150–180 tūkst. eurų, didesni kainuoja daugiau, todėl investicijos sieks apie 20 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs