Tokia kaina įvardyta įvertinus, kiek kainuoja įgyvendinti būtinus techninius projekto darbus ir kiek tokie darbai atsiėjo kitiems Europos oro uostams. Numatyta kaina jau negalės būti didinama, nes pirmojo etapo darbų, kurių vertė – beveik 1 mln. eurų, viešojo pirkimo konkursas jau pasibaigęs, antrojo – paskelbtas.
Anot Vilniaus oro uosto direktoriaus Artūro Stankevičiaus, aiškus darbų kainos nusibrėžimas padės išvengti galimų kilti manipuliacijų dėl projekto įgyvendinimo sąnaudų.
„Mes atlikome aiškius tyrimus, kiek kainuoja techniniai sprendimai, kokia yra rinkos situacija kalbant apie atliekamus panašius darbus ir kiek už rekonstrukciją yra sumokėję kiti oro uostai – tad esame įsitikinę kainos teisingumu. Tai padės mums toliau efektyviai organizuoti pirkimus, daugiausia dėmesio skiriant kokybiniams parametrams. Ir, svarbiausia, tai palengvins atlikti darbus laiku ir kokybiškai“, – sako A.Stankevičius.
Pirmojo rekonstrukcijos etapo darbai bus pradėti jau po kelių savaičių – įmonės „Elektros darbai“ ir „Fegda“ atliks orlaivių kilimo ir tūpimo tako signalinių žiburių sistemos ir pirminių grandinių rekonstravimo rangos darbus. Jų vertė – beveik milijonas eurų. Planuojama, kad šie darbai bus užbaigti per devynis mėnesius.
Pagrindiniai rekonstrukcijos darbai bus atliekami nuo kitų metų liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23 val. 59 min, t. y. 18 dieną orlaivių kilimo ir tūpimo takas jau veiks. Tuo metu Vilniaus oro uostas skrydžių nepriims. Šių darbų vertė – 24 mln. eurų. Konkursas pagrindinių darbų rangovui pasirinkti jau paskelbtas.
Orlaivių kilimo ir tūpimo takas yra viena svarbiausių oro uosto infrastruktūros dalių ir nuo jo geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumo užtikrinimas.