„Po atliktų teritorijos remonto darbų, kuriuos planuojame baigti 2018 m., itin daug teigiamų pokyčių pajus visos į Vilniaus oro uostą keliaujančios transporto priemonės. Šiuo metu šalia terminalo esančios taksi automobilių stovėjimo vietos bus iškeltos kiek toliau – prie naujai suformuotos miesto ir tarptautinių autobusų stotelės. Greta jų, kaip ir šiuo metu, toliau veiks automobilių nuomos punktas“, – būsimas naujoves pristatė Vilniaus oro uosto vadovas Olafas Martensas.
Oro uosto teritorijoje bus įrengtos ir papildomos automobilių stovėjimo vietos. Planuojama, kad jau 2018 m. pabaigoje šalia oro uosto esančių stovėjimo vietų skaičius išaugs daugiau nei dvigubai.
„Teritorijos rekonstrukcija jau pradėta. Nuo gegužės pradžios vyksta naujos automobilių stovėjimo aikštelės įrengimo darbai. A.Gustaičio gatvės kampe buvusio administracinio pastato vietoje rugsėjo pabaigoje bus įrengtos papildomos 206 automobilių stovėjimo vietos, taip pat numatytos vietos elektromobilių įkrovimui. Be to, dar 999 vietos numatytos kitų metų pabaigoje numatomoje pastatyti daugiaaukštėje automobilių saugykloje Rodūnios kelio ir F.Vaitkaus gatvių sankryžoje“, – pažymėjo Vilniaus oro uosto vadovas.
Anot O.Martenso, įgyvendinus oro uosto teritorijos tvarkymo planą, bus pradėtas kontroliuoti ir visų transporto priemonių patekimas į ją. Užkardos bus įrengtos prie įvažiavimo į centrinę oro uosto aikštę ir ant nuovažos, vedančios link išvykimo terminalo.
R.Masiulis: taksi kainos Vilniaus oro uoste galėtų būti reguliuojamos
Susisiekimo ministras ir Vilniaus meras sako, kad Vilniaus oro uoste dirbančių taksi kainos galėtų būti reguliuojamos. Šias paslaugas norima sutvarkyti iki spalio, kai oro uoste bus įrengtas naujas transporto mazgas ir į jį pradės važinėti nauji autobusai, rašo naujienų agentūra BNS.
„Mes pristatėme, kaip bus pakeista transporto schema. Patogesnis privažiavimas ir taksi pasirinkimas, kur keleiviai turės galimybę pasirinkti taksi automobilį. Taip pat diskutavome, kaip reikėtų reguliuoti taksi automobilius, kad jie būtų švaresni, taksistai sąžiningesni ir tvarkingesni. Tam mes priimame miesto pasiūlymą, kad galbūt reikėtų nustatyti fiksuotą tarifą iš oro uosto“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį teigė Rokas Masiulis.
Anot jo, toks sprendimas padidintų taksi paslaugų skaidrumą. Ministerija ketina atsiklausti Konkurencijos tarybos, ar teisiškai tai būtų įmanoma.
Dabar oro uosto keleiviai, ypač užsieniečiai, dažnai nukenčia, kai nežinodami taksi kainų, už vežimą į miestą gerokai permoka.
R.Masiulis ketvirtadienį susitiko su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi ir valstybės įmonės Lietuvos oro uostai vadovu Gediminu Almantu.
„Sutarėme dėl viešojo transporto. Kai oro uostas baigs savo rekonstrukciją spalio mėnesį, miestas pasiūlys transporto sprendimus – patogesnius, gražesnius, naujus autobusus vykti į miestą“, – sakė R.Masiulis.
Vilniaus oro uosto vadovybė šią savaitę įvedė naują tvarką, kad atvykusiems keleiviams nebereikėtų pasikelti į antrą aukštą prie išvykimo zonos ir laukti taksi – jų automobiliai galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.