„Mes neturime jokių problemų su papildomų skrydžiu priėmimu. Laiko leistis ar vietos pastatyti tikrai pakaks visiems lėktuvams. Jau atidarėme naują labai svarbių asmenų aptarnavimo terminalą. Srautui pasiruošta ir nuo pirmosios liepos savaitės grafikas yra labai intensyvus, tačiau jaučiamės pakankamai gerai pasiruošę“, – 15min.lt sakė G.Almantas.
Naujas svarbių svečių terminalas
Rekonstravus buvusios Patrulinės tarnybos pastatą, naujasis terminalas iškilo vos per 4 mėnesius. Maždaug 400 m2 ploto pastate įrengta Aviacijos saugumo patikros zona, muitinės ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos bei bagažo saugojimo patalpos, svečiams įrengtos 3 salės, tinkamos darbui ir susitikimams, taip pat įrengtas baras, virtuvė.
„Terminalas yra žymiai patogesnis, jaukesnis ir erdvesnis“, – minėjo G.Almantas.
Pasak oro uosto vadovo, šios naujos salės privalumas, kad joje vienu metu galima aptarnauti ir Šengeno, ir ne Šengeno šalių keleivius. Naujojoje LSA salėje svečiai bus pradėti aptarnauti nuo liepos 3 d. Labai svarbių asmenų terminalas didžiąja dalimi buvo finansuojamas iš valstybės biudžeto ir kainavo 3 mln. litų.
Problemos vairuotojams
G.Almantas teigė, kad šiuo metu vyksta daug oro uosto pastatų ir aplinkos tvarkymo darbų: „Remontuojamas naujas kelias nuo „IKEA“ iki oro uosto. Pertvarkoma visa sankryža su V.Vaitkaus gatve. Šią savaitę baigėme dviejų oro uosto galerijų rekonstrukciją. Tie darbai jau yra užbaigti. Einamųjų darbų yra tikrai daug. Netrukus pradėsime tvoros rekonstrukciją“.
„Turėsime daug daugiau organizacinio darbo ir kitų išlaidų nei gausime finansinės naudos“, – teigė Vilniaus oro uosto direktorius.
Paklaustas, ar tvarkomos gatvės nesukels spūsčių pašnekovas teigė, jog jų išvengti nepavyks. „Kamščių bus daug. Visa atkarpa nuo Vilniaus senamiesčio iki oro uosto į abi puses bus smarkiai apkrauta ir eismas bus gerokai intensyvesnis. Ar naujasis kelias padidins gatvių pralaidumą? Taip. Ar išspręs kamščių problemą? Mano manymu – ne“, – sakė jis.
Gatvių tvarkymo darbai turėjo būti jau baigti. „Per kiek laiko bus pasivytas grafikas – sunku pasakyti. Bet tai turėtų būti savaičių klausimas“, – sakė G.Almantas.
Pasak jo, kiti miestai didesnio svečių skaičiaus neturėtų pajusti: „Delegacijos pačios pasirenka, kur skristi. Mes jų savo nuožiūra nukreipti negalime. Labai abejočiau, kad būtų didesnis srautas Kaune arba Palangoje. Visi renginiai yra numatyti Vilniuje, todėl čia ir sulauksim daugumos svečių“.
Pasidomėjus, ar dėl didesnio lėktuvų skaičiaus oro uostas gaus didesnes pajamas G.Almantas patikino, kad šiuo atveju pelno nesitiki: „Mes turėsime daug daugiau organizacinio darbo ir kitų išlaidų nei gausime finansinės naudos. Šiuo atveju atliekame viešąją funkciją“.