Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovo Gintaro Macijausko, taip norima padidinti konkurenciją bei sudaryti galimybę VVT išspręsti problemas, susijusias su vairuotojų darbo organizavimu.
„Tai yra apie rinkos liberalizavimą – tai yra, kad daugiau vežėjų, didesnė konkurencija ir vežėjai galėtų vieni su kitais lygintis ir konkuruoti ir kokybe, ne tik kaina“, – tarybos posėdyje sakė G.Macijauskas.
Pasak jo, konkurso būdu atrinkti nauji vežėjai galės padidinti dalies VVT maršrutų dažnumą, o įmonė toliau aptarnaus 39 maršrutus: penkis greituosius autobusų, 15 troleibusų ir 19 pagrindinių ir privežamųjų autobusų maršrutų.
G.Macijausko teigimu, viešojo konkurso būdu taip pat bus ieškoma naujų vežėjų dabar bendrovės „Transrevis“ aptarnaujamiems maršrutams.
„Jeigu šiuo metu mes turime tris vežėjus – tai yra VVT, „Transrevį“ ir „Kautrą“, tai „Kautros“ atveju (...) niekas nesikeičia, „Transrevio“ atveju jų sutartis baigiasi 2024 metų pradžioje, pirmame pusmetyje, tai mes jų dabartinius vežamus kilometrus taip pat konkursuosime“, – tarybos posėdyje teigė G.Macijauskas.
Šiuo metu „Transrevis“ aptarnauja 23 paprastų autobusų maršrutus ir greitąjį maršrutą 4G.
G.Macijauskas pažymėjo, kad toks sprendimas neturėtų daryti didelės neigiamos įtakos „Vilniaus viešajam transportui“.
„Nėra taip, kad mes juos skriaustumėm (VVT – BNS) – lieka pas VVT dauguma geriausių maršrutų (...) Tuo pačiu sumažiname arba sudarome galimybę VVT susitvarkyti viduje su problemomis, kurios yra susijusios su vairuotojų darbo organizavimu, viršvalandžiais ir panašiai“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ vadovas.