Pardavimų punktas suteiks klientams galimybę konsultuotis dėl kelionių maršrutų bei įsigyti bilietus kasdien nuo 8:30 iki 18:30.
Toks aptarnavimo skyrius jau veikė Vilniaus autobusų stotyje, tačiau dėl COVID-19 pandemijos buvo uždarytas dar 2020-ųjų metų rudenį, savo paslaugas pilnai perkeldamas į įmonės internetinę svetainę.
„Nors dauguma klientų prisitaiko prie rinkos tendencijos bilietus pirkti internetu, vis dar yra didelė dalis žmonių, kurie teikia pirmenybę bendrauti gyvai ir bilietus pirkti autobusų stotyje“, – teigia „Lux Express“ tarptautinių maršrutų tinklo vadovas Raitas Remmelas.
Pasak įmonės, atidarant punktą daugiausia dėmesio norima skirti įvairioms grupėms, kurioms įsigyti bilietus internetu gali būti sudėtinga, pavyzdžiui, senjorams ar turistams.
Bilietus galima įsigyti ir internetu
Nors grąžinimas punktas suteiks daugiau galimybių pilnavertiškai aptarnauti klientus, nuotoliniai klientai pokyčių nepajaus – svetainė veiks lygiai taip pat kaip anksčiau. Klientai nėra skatinami keisti savo įpročių ir atvykti į klientų aptarnavimo punktą.
Šiuo metu tokie bilietų skyriai yra tik Vilniuje ir Rygoje. Šios dvi sostinės apjungia bene daugiausiai tarptautinių maršrutų regione, rengiant tiesiogines keliones iš Lietuvos į Varšuvą ir Suvalkus Lenkijoje, Rygą Latvijoje bei Taliną ir Pernu Estijoje. Su persėdimais, kelionių pasirinkimus ženkliai papildo dar daugiau kelionių krypčių.
Lietuvoje esančios išvykimo stotelės taip pat nesikeičia – išvykti galima iš jau įrengtų stočių Vilniuje, Kaune bei Panevėžyje. Vilniuje dar siūloma ir kita išvykimo stotelė prie prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“, taip pat sulaukianti didelio keleivių srauto.