Jau anksčiau rašėme, kad atidarius šį terminalą, bus pradedama senųjų terminalų rekonstrukcija, taip pat iškart planuojama imtis ir naujojo atvykimo terminalo (T5) statybų.
T5 terminalą norima atidaryti 2027-aisiais
Balandžio 15d. akcinė bendrovė Lietuvos oro uostai pranešė, jog ieško partnerių, kurie padėtų surengti iki 2027-ųjų planuojamo pastatyti naujo Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo T5 tarptautinį architektūrinį konkursą. Paraiškų konkursui laukiama iki pirmadienio, balandžio 22 d.
Taip pat informuojama, kad iki 2028-ųjų metų planuojama atnaujinti dabartinį, sovietmečiu statytą, Vilniaus oro uosto pastatą. Jį planuojama pritaikyti komercinėms erdvėms.
Norima įrengti ir požeminę geležinkelio stotį iki 2030-ųjų
Tame pačiame straipsnyje taip pat buvo nurodoma ir apie naujos geležinkelio stoties įrengimą po Vilniaus oro uostu. Teigiama, kad iki 2030-ųjų metų po Vilniaus oro uostu ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
Pagal pateiktą projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymą planą numatoma, kad europinė vėžė taip pat bus įrengta tarp Kauno ir Vilniaus geležinkelio stočių. Be to, numatoma rekonstruoti esamą geležinkelio atkarpą nuo Vilniaus geležinkelio stoties iki oro uosto.
Parengtame plane numatyta, kad geležinkelio vėžė ties oro uostu keistų kryptį, ties viešbučiu „Park Inn“ atsidurtų po žeme ir būtų įrengiama po žeme iki pat oro uosto. Po aikštele, kuri yra prie senojo terminalo laiptų, būtų įrengiama nauja požeminė geležinkelio stotis.
Vis dėlto išlieka klausimas, ar Lietuvai pavyks užsitikrinti finansavimą numatytiems darbams ir spėti įgyvendinti visus numatytus infrastruktūros projektus iki 2030-ųjų.