Vilniuje susitiko Europos geležinkelių bendrovių vadovai: priimti svarbūs susitarimai

LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ kvietimu spalio 10 d. Vilniuje įvyko keleivių vežimo bendrovių, kurias vienija Europos geležinkelių bendrija („Community of European Railway and Infrastructure Companies“, CER) ir Tarptautinė geležinkelių sąjunga („International Union of Railways“, UIC), vadovų susitikimas., rašoma LTG pranešime spaudai.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Organizatorių nuotr.

Pasak LTG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, tai, kad tokio lygio vadovų susitikimas vyksta Vilniuje, yra ne tik garbė, bet ir įpareigojimas sutelkti dėmesį į mūsų regionui rūpimas temas. „Patogus ir greitas susisiekimas traukiniais su Europa atvers didesnes ekonomines ir kultūrines galimybes.

Kasmet stebime keleivių augimą, tai mus skatina veikti dar ryžtingiau ir greičiau. Integruotas ir tvirtas geležinkelių tinklas, ypač rytiniame Europos Sąjungos pasienyje, užtikrins saugumą ir stabilumą, kuris šiuo metu ypač reikalingas. Bet pirmiausia, mes visi turime susitelkti ir vienu balsu kalbėti su sprendimo priėmėjais, kad būtų suteikta visa būtina parama ir investicijos, reikalingos pasiekti šių tikslų“, – tęsia E.Lazauskas.

Organizatorių nuotr./CER vadovas Alberto Mazzola
Organizatorių nuotr./CER vadovas Alberto Mazzola

Susitikime, kuriame dalyvavo 60 vadovų iš visos Europos, aptarta esama geležinkelių padėtis ir ilgalaikė keleivių vežimo strategija, glaudžiai susijusi su bendra Europos Sąjungos darnaus ir tvaraus judumo politika.

„Organizuoti Keleivių vežimo bendrovių vadovų susitikimą Vilniuje mums yra garbė. Tikiu, kad šis susitikimas taps dar vienu žingsniu tvaresnio judumo Europoje link. Visgi, norėdami pasiekti šiuos tikslus, turime tinkamai susidėlioti prioritetus ir sutelkti visą galimą paramą“, – kalbėjo „LTG Link“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Organizatorių nuotr./Kristina Meidė
Organizatorių nuotr./Kristina Meidė

Susirinkę dalyviai pritarė Europos Komisijos pirmininkės Ursulos von der Leyen raginimui sukurti Europos greitojo geležinkelio tinklą, kuris turi ypač didelės reikšmės tvaraus transporto plėtrai. Tokio tinklo socialinius, ekonominius ir aplinkosauginius pranašumus išryškino geležinkelių bendrovių ir CER atliktas tyrimas. Jame pabrėžiama, kad norint pasiekti Europos Sąjungos iškeltus klimato kaitos tikslus, būtina investuoti į tarpvalstybinį susisiekimą.

Siekdami gerinti tarptautinio susisiekimo geležinkeliais paslaugas Europoje, įmonių vadovai dar kartą patvirtino savo įsipareigojimą diegti bendrą Europos geležinkelių sistemą, apjungiančią tiek traukinių tvarkaraščius, tiek bilietų pardavimą, tiek klientų aptarnavimą. Planuojama, kad tokia sistema galėtų pilnai veikti jau 2030 m.

Taip pat buvo aptarta geležinkelių pajėgumų tema, akcentuojant glaudų tarptautinį keleivių vežėjų, krovinių gabenimo įmonių ir infrastruktūros valdytojų bendradarbiavimą, kad būtų veiksmingiau naudojama ir valdoma geležinkelių infrastruktūra visoje Europoje.

Dalyviai taip pat pritarė, kad iki 2030 m. reikia užbaigti likusias transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) atkarpas. Tokie projektai kaip „Rail Baltica“, kuris integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą, yra būtini siekiant patenkinti ES darnaus judumo tikslus ir skatinant ekonominę plėtrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis