„Mieli klientai, laikinai neveikia m.parking ir m.ticket programėlės, judu.lt puslapis ir klientų savitarna internete.
Klientus, kurie negali sustabdyti parkavimo paslaugos, prašome registruoti gedimą info@judu.lt.
Dedame visas pastangas siekdami sutrikimą pašalinti kuo greičiau. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – rašoma penktadienį vidurdienį paskelbtame pranešime.
Nors tai – naujausias pranešimas paskyroje, 15min telefonu susisiekus su UAB "Susisiekimo paslaugos" komunikacijos specialiste Greta Vasiliauskaite, ji teigė, kad problema jau išspręsta – tai esą pavyko padaryti per pusvalandį.
Klientai gali naudotis programėlėmis kaip iki šiol. Bendrovė dar nežino tikslios problemų priežasties, tačiau pažadėjo informuoti, kai tai bus išsiaiškinta.
Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė Neringa Žukauskaitė BNS teigė, kad dėl trikdžių patyrę nuostolių turėtų kreiptis įmonės paštu. Bendrovė grąžins permokas ir nebaus tų, kurie už stovėjimą negalėjo susimokėti.
„Tie, kurie negalėjo sustabdyti, mes nurodėme savo elektroninį paštą, kuriuo rašyti dėl lėšų sugrąžinimo. Baudų tikrai neskirsime“, – BNS sakė N.Žukauskaitė.
„Toks atvejis per mano išdirbtus metus, kad „nulūžtų“ visos programos, man pasitaikė pirmą kartą. Kartais „nulūžta“ „m.ticket“ programa, bet kad visos „nulūžtų“, taip nebūna“, – komentavo „Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė.
Anot N.Žukauskaitės, įmonė trikdžius pastebėjo apie 14 valandą, o problemą išsprendė per pusvalandį.
Įrašo feisbuke komentaruose bėdomis dėl vidurdienį neveikusių sistemų piktinosi ir patys vilniečiai. Štai vienas klausė kaip sustabdyti automobilio stovėjimo paslaugą brangiausioje mėlynojoje zonoje.
„Jau daugiau nei valanda negaliu išjungti“, – skundėsi vyras.
Kitiems vairuotojams kilo priešingų problemų – „Sveiki, jau valandą negaliu paleisti parkingo, o turėsiu parkuotis visą dieną. Tai gausiu baudą?“, – klausė kitas feisbuko vartotojas.