Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilnius veža“ skola – pusė milijono eurų, lizingo bendrovė grasina atimti automobilius

Taksi paslaugas teikianti Vilniaus savivaldybės įkurta bendrovė „Vilnius veža“ turi apie pusę milijono eurų skolos už automobilių išperkamąją nuomą.
Taksi
Taksi / Vilniaus sav. nuotr.

„Šiandien (trečiadienį, balandžio 29 dieną) yra ta diena, kai lizingo bendrovė gali pasiimti visus automobilius, nes mokėjimai pradelsti beviltiškai. Mes paprašėme, kad tas veiksmas dar nebūtų atliekamas, jog turėtume keletą dienų viską išsiaiškinti ir sužiūrėti. Tik man labai keista, kad ne iš įmonės vadovų, o iš banko atstovų sužinojau, kad įmonė buvo laikoma absoliučiai neefektyvi“, – teigė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Iš viso „Vilnius veža“ turėjo 40 automobilių, šiuo metu 30 iš jų yra pernuomota „Amber taxi association“.

R.Šimašius neslepia, kad taksi paslaugų savivaldybė neturėtų teikti. Konkurencijos tarnyba irgi yra pasakiusi, kad savivaldybė negali teikti paslaugų, kurias pati kontroliuoja. Todėl buvo įsteigta asociacija, perėmusi didžiąją daugumą šios įmonės paslaugų.

„Aš ir prieš rinkimus sakiau, ir dabar galiu pakartoti, kad savivaldybė negali teikti šių paslaugų ir turi išeiti iš šitos rinkos. Bet tai, kad Vilniaus savivaldybė iki šiol tempė gumą, kad išėjimas būtų nenormaliomis sąlygomis, o prasiskolinus pusę milijono eurų, mano manymu, yra nepateisinama“, – kalbėjo meras.

Jis atmetė galimybę, kad senoji miesto valdžia galėjo nežinoti apie sudėtingą įmonės situaciją,.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Artūras Zuokas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Artūras Zuokas

„Įkurta asociacija nei gelbėjo, nei pablogino padėtį, bet ją dar labiau komplikavo. Šiandien mašinas lizinguojasi „Vilnius veža“, jomis naudojasi kita bendrovė. Yra raizgalynė, kurią teks išnarplioti“, – teigė R.Šimašius.

Artūras Zuokas nenorėjo komentuoti R.Šimašiaus veiksmų: „Merui reikia pirmiausia susipažinti, įsigilinti. Aš žinau tik viena – jeigu aš vadovaučiau miestui, „Vilnius veža“ vežtų. Kaip elgsis dabartinė valdžia, jų sprendimai ir jų atsakomybė. Kiekviename versle yra niuansų, bet išardyti ar sustabdyti yra lengviausia, sunkiau padaryti, kad veiktų. Dar kartą pakartočiau, jeigu aš vadovaučiau, „Vilnius veža“ vežtų. Reikia galvoti, kaip sukurti, ne sugriauti“, – kalbėjo A.Zuokas.

Bendrovėje „Vilnius veža“ iš metų pradžioje buvusių 150 darbuotojų liko vos kelios dešimtys. Vairuotojų darbo sutartis pakeitė individualios veiklos liudijimai, o verslo valdymas perduotas įmonei „Amber taxi association“, kuriai vadovauja A.Zuoko politinis bendražygis, Lietuvos laisvės sąjungos tarybos narys Tomas Peleckas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?