„Iš tiesų nieko naujo tame nėra. „Volkswagen“ juk nėra pirmas gamintojas, kuris susidūrė su šiomis problemomis. Tai visų didžiųjų gamintojų, taip pat ir „Hyundai“ bei „Toyota“, problema, kai kurie gamintojai jau yra susimokėję milijonines baudas. Naujiena tik ta, kad šį kartą tai liečia dyzelinius variklius turinčius automobilius“, – situaciją apie „Volkswagen“ vykdytą manipuliavimą taršos rodikliais komentavo A.Friedrichas.
Jo teigimu, automobilių gamintojai gali panaudoti aibę triukų, kurie padėtų klastoti norimus rezultatus.
A.Friedrichas įsitikinęs, kad „Volkswagen“ įsipainiojimas į šį skandalą tėra atsitiktinumas.
„Tiesiog taip susiklostė, kad pirmą pričiupo „Volkswagen“. Europoje buvo aibė panašių atvejų. Tik pas mus niekas nieko netikrina. Užmerkiame akis ir sudarome įvaizdį, kad viskas gerai. Automobilių pramonė (Vokietijoje) glaudžiai susijusi su politika. Tiesa, kitose šalyse, tokiose kaip Italija, Švedija ar Prancūzija, situacija taip pat nėra geresnė“, – pridūrė ekologas.