Profsąjungos vadovas Clausas Weselsky pranešė, kad trečiadienį prasidės krovininių traukinių vairuotojų streikas, o nuo ketvirtadienio – ir keleivinių traukinių vairuotojų streikas. Planuojama, kad streikai truks iki kito antradienio 02.00 val. (03.00 val Lietuvos) laiku.
„Mes nematome būdo išvengti kovos, jei vadovybė nerodo jokių judėjimo į priekį ženklų“, – kalbėjo C.Weselsky.
Atsinaujinę streikai pasibaigus vasaros atostogoms keliautojams suteiks dar daugiau galvos skausmo ir greičiausiai dar labiau apsunkins tiekimo grandinės problemas.
Traukinių mašinistai siekia 3,2 proc. atlyginimų padidinimo ir 600 eurų su COVID-19 susijusios premijos 2021 metais.
Vokietijos geležinkelių operatorė „Deutsche Bahn“ pasiūlė palaipsniui didinti atlyginimus, bet tai pradėti vėliau. Ji taip pat sutiko apsvarstyti koronaviruso priemoką, tačiau neįvardijo konkrečios sumos.
Profsąjunga kaltina vadovus, kad jie „išprovokavo“ trečiąjį streikų ratą, nes neapgalvojo geresnio pasiūlymo, nepaisant dviejų rugpjūčio mėnesį organizuotų streikų, dėl kurių tūkstančiai keleivių susidūrė su chaosu.
Šią savaitę planuojamas streikas bus pats ilgiausias iš šių streikų, o GDL vadovas pareiškė: „Niekas neturėtų abejoti, kad galime eiti dar ilgiau“.
„Deutsche Bahn“ pirmadienį į tai atsakė, kad pastarasis raginimas organizuoti streiką „jokiu būdu nėra pateisinamas“.
„Kolektyvinis susitarimas dėl darbo užmokesčio pasiekiamas derybomis ir negali būti padiktuotas“, – sakoma bendrovės personalo direktoriaus Martino Seilerio pranešime.
Per ankstesnius streikus tolimojo ir miesto susisiekimo paslaugos veikė nuo 30 iki 40 proc. pajėgumu, o „Deutsche Bahn“ teigė, kad šią savaitę tikisi panašaus poveikio keliautojams.
Kai kurie stebėtojai sukritikavo planuojamų streiką laiką, sakydami, kad dėl sumažėjusių traukinių maršrutų keleiviai bus priversti būriuotis sausakimšuose traukiniuose tuo metu, kai Vokietija kovoja su didėjančiu koronaviruso atvejų skaičiumi.