Naujoji „Volkswagen“ komanda rengia pardavimui turtą, kurio automobilių gamintoja nebelaiko pagrindiniu, ir yra atvira deryboms, pažymėjo jis ir pridūrė, kad tokiam turtui šiuo metu tenka maždaug 20 proc. metinių „Volkswagen“ įplaukų.
Žiniasklaidoje anksčiau pasirodžiusius pranešimus apie tai, kad „Volkswagen“ derasi dėl galimo susijungimo su „Fiat Chrysler Automotive“ (FCA), jis pavadino gandais.
Pasak M.Muellerio, automobilių gamintoja nuolat rengia tokias derybas su daugeliu automobilių gamintojų, kad galėtų įvertinti padėtį. Tačiau, anot jo, yra mažai tikėtina, kad „Volkswagen“ artimiausiu metu ryžtųsi susijungimui su kokiu nors plačiosioms masėms skirtų automobilių gamintoju.
„Esame stambi įmonė ir nesame suinteresuoti toliau pūsti savo verslą. Dėl FCA sklinda daug kalbų ir mes apie tai žinome, tačiau tai tėra gandai“, – pareiškė „Volkswagen“ vadovas.
„Jeigu mes derėtumėmės su FCA, taip pat kalbėtumėmės su dar penkiomis ar šešiomis įmonėmis, kad galėtume įvertinti galimybes optimizuoti verslą, – pažymėjo jis. – Skirtumas nuo praeities tas, kad dabar „Volkswagen“ yra pasirengusi tokias derybas rengti tam, kad galėtų įvertinti padėtį.“
Vasarą žiniasklaidoje buvo pasirodę pranešimų apie tai, kad „Volkswagen“ derasi dėl motociklų markės „Ducati“ pardavimo, be kita ko, su „Harley-Davidson“. Vėliau pasklido žinia apie tai, kad derybos įstrigo, nes prieš markės pardavimą pasisakė profsąjungos. Dėl to ekspertams kilo abejonių dėl visos „Volkswagen“ turto pardavimo programos įgyvendinimo perspektyvų.
„Turto pardavimo plano įgyvendinimas nėra atidedamas. Mes niekam neleisime mums nurodinėti, kokį sprendimą turime priimti“, – pareiškė M.Muelleris.
Kalbėdamas apie „Volkswagen“ teikiamus pasiūlymus parduoti tokius padalinius kaip „Porsche Automobil Holding“, „Audi“ ir „Volkswagen Trucks“, jis pažymėjo, kad įmonės vadovybė „svarsto tokias galimybes“, bet išsamiau šiuo klausimu nekalbėjo.