Anot Susisiekimo ministerijos, Konvencijos ratifikavimo įstatymo projektu siekiama pagerinti Lietuvos aviacijos verslo sąlygas bei numatyti papildomas teises tarptautiniams kreditoriams.
Teigiama, kad ratifikavus Keiptauno konvenciją šalies aviacijos verslas galėtų lengviau gauti paskolų, įmonės galėtų geresnėmis sąlygomis pirkti, parduoti, įkeisti ar nuomoti orlaivius, didėtų jų konkurencingumas pasaulinėje rinkoje. Be to, šalis prisijungtų prie tarptautinių garantijų, kurios kreditoriams suteikia galimybę iš įpareigojimų nevykdančių aviakompanijų susigrąžinti orlaivį bei kitais būdais apginti savo teises.
Teigiama, kad ratifikavus konvenciją orlaivių įtraukimas į šalies registrą būtų saugesnis ir patrauklesnis jų įsigijimą finansuojančioms ir valdančioms bendrovėms.
Tikimasi, kad prisijungimas prie šios iniciatyvos taip pat padės pritraukti investuotojų, mažinti sandorių kaštus.
Šiuo metu ginčai dėl orlaivių įsigijimo Lietuvoje sprendžiami pagal Civilinio kodekso nuostatas.
Konvencija dėl tarptautinių interesų, susijusių su mobiliąja įranga, pasirašyta 2001 metais Keiptaune.