Uosto atstatymo klausimą ministrų kabinetas jau svarstė vasarį, tačiau tuomet suabejota, kodėl uosto gilinimo darbai traktuojami kaip statinys.
Tuomet susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius teigė, kad uosto statyba galėtų kainuoti 43,4 mln. eurų, dar tiek pat – miestelio sutvarkymas. Pasak ministro, uostas galėtų būti atstatomas koncesijos būdu.
Išgilintas ir išvalytas Šventosios uostas atidarytas 2011-ųjų metų birželį, tačiau po kelių dienų jį teko uždaryti, kai įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu.
Kaltę dėl to pasidalijo uostą gilinusi Latvijos bendrovė BGS ir Klaipėdos jūrų uosto direkcija.
2012 metais gilinimo darbus perėmė Palangos įmonė „Alvetos karjerai“, tačiau jai nesilaikius įsipareigojimų, sutartis buvo nutraukta.
Dabar neveikiantį Šventosios uostą valdo Klaipėdos jūrų uostas. Pokario laikais Šventojoje švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jis buvo palaikomas pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie 6 kilometrus.