Ministrų kabinetas trečiadienį pritarė tokiam Susisiekimo ministerijos siūlymui.
„Šis Vyriausybės nutarimo projektas parengtas atsižvelgus į vis didėjančią Lenkijos svarbą Lietuvos transporto sistemos veiklai ir plėtrai, aktyviai besiplėtojančius verslo santykius su Lenkija, siekiant pagerinti atstovavimą Lietuvai įgyvendinant bendrus infrastruktūros projektus, ypač „Rail Baltica“, „Via Baltica“, „Via Carpatia“, Baltijos funkcinį oro erdvės bloko projektą“, – trečiadienį Vyriausybės posėdyje kalbėjo susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Skaičiuojama, kad per metus transporto atašė išlaikymas Lenkijoje kainuotų apie 100 tūkst. eurų.
Šių metų vasarį Lenkijoje atidaryta valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ atstovybė.
Lietuva šiuo metu turi transporto atašė nuolatinėje atstovybėje Europos Sąjungoje bei ambasadose Kazachstane ir Kinijoje.