Hishamas Salama gruodžio 9 dieną įšoko į „Uber“, tikėdamas, kad kelionė iki ligoninės, kur gydomas jo draugas, kainuos apie 20 dolerių.
Tačiau į ligoninę jau atvykęs vyras pastebėjo, kad kelionė jam kainavo gerokai daugiau – per 18,5 tūkst. dolerių.
Kurį laiką vyras dėmesio į tai nekreipė, mat pamanė, kad tai tėra programėlės klaida.
Vyras susisiekė su „Uber“, kur jam paaiškino, kad kelionės metu buvo pakeista galutinė kelionės vieta, ir tarifas esąs teisingas. Keleivis liko visiškai suglumęs ir pasidalijo savo patirtimi tviteryje.
Tuomet su juo susisiekė „Uber“, grąžino pinigus už kelionę ir davė 150 dolerių kelionėms. Tačiau net ir toks atsakas vyrui nepatiko.
„Prireikia visos armijos žmonių, jog jie paviešintų įrašus tviteryje ir kitur, kad gautum atsakymą. Tai yra labai rimtas klausimas“, – aiškino jis.
„Uber“ žiniasklaidai paaiškino, kad tai nebuvo techninė klaida, o ją padarė vairuotojas.