„Wizz Air“ skelbia apie 44 papildomas kryptis žiemos sezono metu

Vengrų oro linijos „Wizz Air“ praneša apie atnaujintą 2024-2025 m. žiemos sezono tvarkaraštį tuo pačiu pristatydama daugiau nei 40 naujų maršrutų, rašoma „Wizz Air“ pranešime spaudai.
„Wizz Air“ lėktuvas
„Wizz Air“ lėktuvas / 123RF.com nuotr.

Šią žiemą „Wizz Air“ oro linijos pradeda skrydžius į ir iš naujojo Italijos Salerno oro uosto, sugrąžina skrydžius į Kišiniovą (Moldavija). Taip pat pradeda keliones į Šarm El Šeichą (Egiptas), Marakešą (Marokas), Štutgartą (Vokietija) bei kitus miestus. Iš viso oro linijos šį žemos sezoną vykdys daugiau nei 600 maršrutų.

„Wizz Air“ šį sezoną savo keleiviams siūlo įsigyti daugiau nei 28 milijonus bilietų pigiau: tai didžiausia žiemos skrydžių pasiūla nuo aviakompanijos veiklos pradžios.

Aviakompanija keleiviams pasiūlė atnaujintą narystės galimybių portfelį, įskaitant „All You Can Fly“, „WIZZ MultiPass“ didesniame krypčių skaičiuje, ir „Wizz Discount Club Premium“ programas. Dėl klientų patogumo, „Wizz Air“ įdiegė „Apple Pay“ ir „Google Pay“ mokėjimo galimybes savo oficialioje programėlėje ir pradėjo priimti atsiskaitymus „Revolut“ kortelėmis skrydžių metu.

Neseniai bendrovė paskelbė apie savo bendradarbiavimą su „Airbus“. Jo metu bendrovės pradės bandomuosius skrydžius naudojant tvariosios aviacijos degalus (angl. SAF).

„Džiaugiamės galėdami pereiti į didžiausią žiemos sezoną, kurį kada nors turėjome, siūlydami dešimtis naujų maršrutų mūsų klientams. „Wizz Air“ ir toliau lieka įsipareigojusi Lietuvos rinkai, suteikdama keleiviams dar daugiau galimybių keliauti pigiai. Turėdami nuolat augantį lėktuvų parką, toliau investuojame į veiklos ir klientų patirties gerinimą, laikydamiesi aukščiausių tvarumo standartų rinkoje“, – teigia Sasha Vislaus, „Wizz Air“ Korporatyvinės komunikacijos vadovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis