Spalio pabaigoje Vengrijos oro bendrovė „Wizzair“ pradės skrydžius tarp Vilniaus ir Diuseldorfo (Vokietija), Latvijos „Air Baltic“ – tarp Vilniaus ir Oslo (Norvegija), Airijos „Ryanair“ skraidins iš Kauno į Belfastą (Šiaurės Airija), ketvirtadienį pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU).
Norvegijos sostinės maršrutą šiuo metu aptarnauja „Ryanair“ ir „Norwegian“, „Air Baltic“ iki šiol to nedarė.
Be to, grįžta žiemos skrydžiai iš Vilniaus į Tenerifę (tris kartus per savaitę) bei Dubajų, o „Brussels Airlines“ iki penkių didina savaitinių skrydžių skaičių tarp Vilniaus ir Briuselio.
Lietuvos oro uostų Skrydžių vystymo skyriaus vadovas Tomas Zitikis teigia, kad pastaraisiais metais rinka patiria didelį orlaivių trūkumą, kuris stabdo bendrovių plėtros planus ir pasiūlymus keleiviams.
„Panašu, kad situacija artimiausiu metu nepasikeis, tačiau mūsų įdirbis leidžia išlaikyti laiko patikrintus maršrutus ir Lietuvos pasiekiamumą oru iš svarbiausių Europos sostinių ir didžiųjų miestų, taip pat – užtikrinti patogumą keleiviams, kurie žiemą renkasi atostogų skrydžius iš Vilniaus, Kauno ar Palangos“, – LTOU pranešime teigė jis.
Žiemą iš Lietuvos bus skraidinama 70 krypčių: 45 – iš Vilniaus, 19 – iš Kauno ir 6 – iš Palangos.
Tuo metu iš Vilniaus nebevyks „Play“ skrydžiai į Reikjaviką (Islandija), „Air Baltic“ skrydžiai į Krokuvą (Lenkija) ir Heraklioną (Graikija), „Aegean“ ir „Ryanair“ skrydžiai į Atėnus (Graikija) bei „Wizzair“ skrydžiai į Splitą (Kroatija). Šie maršrutai toliau planuojami nuo 2025 metų pavasario.
Palangos oro uoste žiemos sezonu nebelieka „Ryanair“ skrydžio į Slovakijos sostinę Bratislavą.
Reguliarius skrydžius Lietuvoje žiemą vykdys 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų.