„Baltika Lietuva“ planuoja augti iš esamo tinklo

Estijos drabužių gamybos ir prekybos grupė „Baltika“ šiemet fiksuoja po truputį į viršų kylančią pardavimų kreivę ir kurpia permainas, tikėdamasi, kad jos padės rezultatus gerinti ir kitąmet.
Estijoje kai kur jau dabar rašomos kainos ir Estijos kronomis, ir eurais
Estijoje kai kur rašomos kainos ir Estijos kronomis, ir eurais / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antrinės grupės įmonės „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė sako, Lietuvoje bendrovė planuoja augti iš esamo tinklo, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

2011 metais, nors apyvarta Lietuvoje beveik nepakito, tačiau buvo uždaryta dalis nuostolingų parduotuvių, o pardavimai, skaičiuojami kvadratiniam metrui, palyginti su 2010 metais, išaugo 16 proc.

Efektyvumą stengiamasi išlaikyti ir šiemet – per pirmą pusmetį bendri pardavimai Lietuvoje didėjo 6 proc., o efektyvumas – 7 proc. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis