Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

JAV mobiliojo ryšio operatorė „Verizon Wireless“ klientams priversta grąžinti 90 mln. dolerių

Jungtinių Valstijų mobiliojo ryšio operatorė „Verizon Wireless“ paskelbė, kad grąžins abonentams pinigus, kurie per klaidą buvo nuskaičiuoti nuo jų sąskaitų. „The New York Times“ rašo, kad bendra suma, kurią turės grąžinti kompanija, siekia 90 mln. dolerių.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas / Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

15 mln. abonentų atgaus nuo dviejų iki šešių dolerių, kuriuos anksčiau buvo priversti sumokėti už pokalbius, kurių nebuvo, ar interneto paslaugas, kuriomis nesinaudojo. Patikslinama, kad „Verizon Wireless“ klientai pinigus atgaus kredito būsimoms paslaugoms forma, o tiems, kurie jau nebesinaudoja šios kompanijos mobiliuoju ryšiu, bus išsiųsti čekiai.

„Verizon Wireless“ pažadas kompensuoti neteisėtai nuskaičiuotus pinigus nuskambėjo po jos atstovų derybų su Federaline ryšių agentūra. Pasak „The New York Times“, per pastaruosius trejus metus agentūra sulaukė šimtų šio mobiliojo ryšio operatoriaus klientų skundų, kuriuose piktinamasi, kad jie priversti mokėti už paslaugas, kuriomis nesinaudojo.

Dienraštis taip pat pabrėžia, kad „Verizon Wireless“ greičiausiai nepavyks išvengti ir baudos. Tai žurnalistams sakė šaltiniai, informuoti apie derybų tarp Federalinės ryšių agentūros ir „Verizon Wireless“ eigą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos