15 mln. abonentų atgaus nuo dviejų iki šešių dolerių, kuriuos anksčiau buvo priversti sumokėti už pokalbius, kurių nebuvo, ar interneto paslaugas, kuriomis nesinaudojo. Patikslinama, kad „Verizon Wireless“ klientai pinigus atgaus kredito būsimoms paslaugoms forma, o tiems, kurie jau nebesinaudoja šios kompanijos mobiliuoju ryšiu, bus išsiųsti čekiai.
„Verizon Wireless“ pažadas kompensuoti neteisėtai nuskaičiuotus pinigus nuskambėjo po jos atstovų derybų su Federaline ryšių agentūra. Pasak „The New York Times“, per pastaruosius trejus metus agentūra sulaukė šimtų šio mobiliojo ryšio operatoriaus klientų skundų, kuriuose piktinamasi, kad jie priversti mokėti už paslaugas, kuriomis nesinaudojo.
Dienraštis taip pat pabrėžia, kad „Verizon Wireless“ greičiausiai nepavyks išvengti ir baudos. Tai žurnalistams sakė šaltiniai, informuoti apie derybų tarp Federalinės ryšių agentūros ir „Verizon Wireless“ eigą.